کد خبر : 1849347 | 29 مهر 1401 ساعت 21:29 | 56.4K بازدید | 15 دیدگاه

رازگشایی شریفات از اخراج جنجالی مقابل استقلال

مهاجم اسبق استقلال در پایان بازی مقابل استقلال به تشریح صحنه اخراجش پرداخت.

رازگشایی شریفات از اخراج جنجالی مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه" اسماعیل شریفات که اخراجش در دقایق پایانی نزدیک بود کار دست رحمتی و تیمش بدهد، پس از پایان بازی رودرروی خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آنها پاسخ داد.
او در خصوص بازی صحبت‌هایش را این طور آغاز کرد:" بازی که بازی خوبی بود. طبیعی بود روبروی استقلال یک ذره دفاعی تر بازی کنیم. آنها چهار پنج موقعیت داشتند و ما سه چهار موقعیت."
شریفات در خصوص اخراج زودهنگامش گفت:" بله متاسفانه در فوتبال ایران فشارها روی داوری بیش از بازیکنان است. من در آن صحنه توپ اول را زدم و کارت زرد داشت. دوباره توپ آمد و گفتم بازی را بندازم، یک نیشی به توپ زدم دوباره. آقای کاظمی به من گفت می اندازمت بیرون، من گفتم نمی توانی. او هم چون همه چیز دست خودش بود، مدیریت نکرد و من را اخراج کرد."
او در مورد آخرین باری که اخراج شده هم گفت:" یادم نیست. من خیلی کم اخراج می شوم. شاید اخراجم درست بود ولی کارت زرد دوم خود آقای کاظمی باعثش شد. نمی‌دانم چرا بازی را مدیریت نکرد. خوب است حالا یک بازی معمولی بود اگر بازی بزرگ لیگ بود چه می کرد؟"
شریفات در خصوص بازی بدون تماشاگر نیز گفت: فوتبال بدون تماشاگر هیچ لذتی ندارد. ما فقط داریم لیگ را رد می کنیم تا جام جهانی برسد ولی لذتی که ما فوتبالیست ها از فوتبال می بریم نیست."
او در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص بازی مقابل تیم مورد علاقه اش گفت:" به هرحال دوست داشتم بیشتر به تیمم کمک کنم. آمدم در زمین و خیلی هم سرحال بودم. این سرحالی هم باعث هیجان زیاد شد و اخراج شدم اما خداراشکر یک امتیاز را گرفتیم و با امتیاز از تهران می‌رویم."

ویدئو: 262597

دیدگاه‌ها