کد خبر : 1849469 | 30 مهر 1401 ساعت 15:00 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

آنالیز رقبایمان در قهرمانی جهان را شروع کرده‌ایم

غلامرضا مومنی مقدم از انگیزه های زیادی برای موفقیت با تیم ملی جوانان برخوردار است.

آنالیز رقبایمان در قهرمانی جهان را شروع کرده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال برای بررسی عملکرد تیم‌های ملی مردان و رده‌های سنی مختلف کشور در سال 1401 و برنامه‌های سال 1402 این تیم‌ها از ساعت 10 امروز (شنبه 30 مهرماه) به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون آغاز ‌شده است.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در گزارش خود به اعضای کمیته فنی گفت: هیچ کس بی عیب نیست و این جلسه فرصتی برای استفاده از نقطه نظر کارشناسان است.

غلامرضا مومنی مقدم با بیان این‌که پروژه سنگین تشکیل تیم ملی والیبال جوانان با جذب 120 بازیکن از اردوهای استعدادیابی آغاز شد، گفت: این روند با قهرمانی جوانان در قاره کهن به پایان رسید.

وی تصریح کرد: چون قبلا در تیم ملی نوجوانان حضور نداشتم، می خواستیم به همه فرصت دهم که برای پوشیدن پیراهن تیم ملی جوانان تلاش کنند. تا هفتم شهریور 10 اردو داشتیم. برای تمام روزها برنامه داشتیم و تعداد جلسات تمرین و حتی مشاوره روانی هم در نظر گرفته شده بود.

سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: نخستین هدف کسب سهمیه مسابقات جهانی بود که محقق شد. به محض بازگشت از بحرین، آنالیزور دوم تیم ماموریت پیدا کرد که تمام تیم‌های حریف در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان را ارزیابی کند. از سوی دیگر عملکرد بازیکنان رده سنی جوانان که در در لیگ‌های برتر و دسته یک بازی ‌می کنند، مدنظر قرار دارد تا بهترین‌ها به اردوی قهرمانی جهان دعوت شوند."

دیدگاه‌ها