کد خبر : 1849532 | 30 مهر 1401 ساعت 20:10 | 95.1K بازدید | 13 دیدگاه

نیمکت‌نشین ناراضی یونایتد، واکی‌بایاشی ناتینگهام شد؛

آلسیون بکر به ناتینگهام پیوست! (عکس)

نیمکت‌نشین ناراضی فصل گذشته یونایتد، مرد اول پیروزی بزرگ ناتینگهام فارست مقابل لیورپول بود.

آلسیون بکر به ناتینگهام پیوست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم قعر جدولی ناتینگهام فارست با تک گل آوویینی به یک برد بزرگ مقابل لیورپول دست یافت تا شوک بزرگی به شاگردان کلوپ وارد کند. دین هندرسون، دروازه‌بان فصل گذشته منچستریونایتد، درون دروازه ناتینگهام فارست در این دیدار حضور داشت و با 7 سیو نجات بخش، نقش مهمی در کسب پیروزی امروز داشت به طوری که نامش در حال حاضر یکی از ترندهای توئیتر در بخش ورزشی به حساب می آید و تعداد زیادی از کاربران فوتبال در حال صحبت در خصوص درخشش نیمکت‌نشین ناراضی فصل گذشته یونایتد هستند.

1755649

تلاش لیورپول در نیمه اول برای باز کردن دروازه ناتینگهام حاصلی در پی نداشت و در شروع نیمه دوم نیز این حریف قعر جدولی بود که به گل رسید. بعد از این گل حملات لیورپول اوج گرفت و به نظر می رسید که حداقل بازی به تساوی کشیده شود ولی هندرسون مثل یک دیوار مقال این حملات ایستادگی کرد تا در پایان مسابقه به عنوان مرد برتر میدان انتخاب شود و همه اعضای تیم او را در نقش منجی به آغوش کشیدند.

در این دیدار، دروازه‌بان ناتینگهام فارست را بیش از کلاهی که به سر داشت، سیوهای نجات بخش به واکی بایاشی (گنزو) کارتون فوتبالیستها تبدیل کرد و میکس عکس های او با این شخصیت کارتون در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. جالب اینجاست که هندرسون این نمایش خیره کننده را مقابل آلیسون بکری انجام داد که به عنوان گلر لیورپول، همین چند روز پیش در نقش منجی مقابل سیتی ظاهر و تک گل تیم با پاس زیبای او به ثمر رسیده بود.

1755653

دروازه‌بان برزیلی لیورپول که تخصص بالایی در نجات تیمش در لحظات پایانی نیز دارد، در وقت های تلف شده نیمه دوم، تا محوطه جریمه حریف پیش آمده بود تا از روی یک ضربه کرنر، شانس خود را برای گلزنی امتحان کند (کاری که قبلا انجامش داده بود). هندرسون اما در این صحنه، ضربه سر فن‌دایک را به زیبایی مهار کرد و با گرفتن فرصت ریباند از دیگر لیورپولی ها، پیروزی تیمش را تثبیت کرد تا آلیسون ستاره تیمش‌ نام نگیرد.

1755648
1755650
1755651
1755652

دیدگاه‌ها