کد خبر : 1849629 | 01 آبان 1401 ساعت 12:30 | 15.5K بازدید | 8 دیدگاه

هوادار با یک لشکر استقلالی به جنگ آبی‌ها می‌رود!

دیدار این هفته هوادار مقابل استقلال درصورتی برگزار می‌شود که این تیم تهرانی چندین استقلالی را در خود جای داده است.

هوادار با یک لشکر استقلالی به جنگ آبی‌ها می‌رود!

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال هوادار بعد از کسب ۷ امتیاز در سه بازی اخیر این هفته به مصاف استقلالی می‌رود که هر دو بازی فصل قبل را برابر آنها واگذار کرده است.

هوادار در اولین سال حضور در لیگ برتر چند استقلالی سابق را به همراه داشت که مهم‌ترین آن ها رضا عنایتی، آقای گل ادوار لیگ بوده است. آن‌ها امسال هم ترک عادت نکرده‌اند و افراد مختلف استقلالی از نسل های متفاوت را در این تیم شاهد هستیم.

از راس این تیم شروع کنیم؛ مالک این تیم، ایمان میری، دو فصل قبل از اصلی‌ترین اسپانسرهای استقلال بود و در سفر آسیایی این تیم هم کاروان آبی‌ها را در عربستان همراهی کرد.

در بین بازیکنان هم داریوش شجاعیان و بابک مرادی و جواد محمدی از مهم ترین آبی‌های سابق هوادار محسوب می‌شوند که به این اسامی می‌توان جوان‌هایی مثل امیرحسین خدامرادی، فرهاد زاوشی و رضا گردانی را نیز اضافه کرد.

در راس کادر فنی این تیم هم ساکت الهامی سابقه دستیاری در استقلال را داراست. اما شاهرخ بیانی کاپیتان اسبق تیم ملی و استقلال و ایمان عالمی که هر دو سابقه قهرمانی آسیا را با استقلال در سال ۱۳۷۰ دارند، جزو پرافتخارترین اعضای تیم هوادار هستند.

بی‌شک با حضور این استقلالی‌ها در تیم هوادار باید منتظر یکی از دوئل‌های جذاب لیگ برتر باشیم. دربی‌ کوچکی که پیش از دربی بزرگ تهران قرار است روز جمعه در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شود.

دیدگاه‌ها