کد خبر : 1849767 | 02 آبان 1401 ساعت 00:09 | 29K بازدید | 14 دیدگاه

چند درصد احتمال حذف استقلال از آسیا وجود دارد؟

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص روند حرفه‌ای سازی این باشگاه و احتمال حذف مجدد از آسیا توضیح داد.

چند درصد احتمال حذف استقلال از آسیا وجود دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته شوک بزرگی به فوتبال ایران با حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا وارد شد. اتفاقی که باعث شد مدیران این باشگاه ملزم به قدم گذاشتن در مسیر حرفه‌ای‌سازی شوند تا خطر حذف مجدد گریبان‌گیر آنها نشود‌.

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال در بخشی از صحبت‌هایش در برنامه شبهای فوتبالی در مورد این موضوع گفت: در خصوصی‌سازی مشکلات زیادی برای دو تیم هست و نمی‌شود سرسری گرفت. باید با برنامه‌ریزی صحیح پروژه را جلو برد. آقای تاج و سایر دوستان به AFC رفتند و صحبت‌هایی کردند. در یک جلسه که با آقای وزیر، پولادگر عزیز، آقای تاج، قنبرزاده و آقای درویش داشتیم، آقای تاج گزارشاتی دادند و یک مقدار از کارها را پیش بردند‌. پرونده تعلیق تیم ملی را هم خارج کردند و ما با خیال راحت به جام جهانی خواهیم رفت. در مورد باشگاه‌ها هم یک‌سری آیتم‌هایی هست که باید آنها را رعایت کنیم، هم ما هم پرسپولیس؛ آنجا آقای درویش هم اعلام کردند ما همه چیزهایی که شما می‌دهید را پاسخ و انجام می‌دهیم.

او درباره کمک وزیر در این مورد گفت: دو آیتم سنگینی بود که خیلی خطرناک بود که آقای وزیر برعهده گرفتند و ساماندهی شد که فاکتورهای مدنظر تا بیست روز آینده انجام شود. یک سری هم برعهده بنده و سایر دوستان مانده که به شدت دنبال این کار هستیم. آقای زارعی هم بیکار ننشسته و تیم خوبی شکل گرفته است.

مدیرعامل استقلال راجع به اینکه چقدر خطر حذف آبی‌ها را تهدید می‌کند گفت: امیدوارم با همراهی و همدلی همه ما به احتمال ۹۰ درصد، این اتفاق نیفتد چرا که وزیر، رئیس سازمان لیگ و رئیس فدراسیون وقت گذاشتند و این نشان می‌دهد همه جدی هستیم.

او در پاسخ به پرسش مجری مبنی بر اینکه آن ده درصد بخاطر چیست و آیا می‌تواند قول ۱۰۰درصد بدهد بیان کرد: من فکر نمی‌کنم حذف شویم ولی نمی‌شود قول صددرصد داد اما ۹۹ درصد می‌شود.

دیدگاه‌ها