کد خبر : 1849772 | 02 آبان 1401 ساعت 00:38 | 11.4K بازدید | 8 دیدگاه

خوب بازی کردیم و بردیم

بوسکتس: هفته سختی بود، مطمئنم که ژاوی راضی است

سرخیو بوسکتس از پیروزی پرگل برابر بیلبائو خوشحال بود و در پایان بازی گفت که اطمینان دارد ژاوی از سبک بازی تیم و نتیجه پایانی راضی است.

بوسکتس: هفته سختی بود، مطمئنم که ژاوی راضی است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب توانست با چهار گل از سد بیلبائو بگذرد و فاصله اش با رئال مادرید را به سه امتیاز کاهش دهد. بارسا پس از شکست هفته گذشته برابر رئال توانسته دو بازی متوالی برابر ویارئال و بیلبائو را پیروز شود و به سرعت شرایط را بهبود ببخشد.

1756117

سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسا، در پایان بازی امشب گفت:«هفته سختی بود. با شکست از رئال شروع کردیم و سپس توانستیم ویارئال و بیلبائو را ببریم. امشب بازی را قدرتمندانه شروع کردیم و می دانستیم که حریف جدی و باانگیزه بازی خواهد کرد. خوشبختانه توانستیم بازی خودمان را به بیلبائو تحمیل کنیم و در زدن ضربات نهایی هم بادقت بودیم. ما مستحق این پیروزی پرگل بودیم.»

بوسکتس ادامه داد:«مطمئنم که ژاوی از بازی تیم و نتیجه نهایی راضی است. هدف ما پیروزی بود و دوست داشتیم با ارائه یک بازی خوب برنده شویم. فکر می کنم به هر دو هدف رسیدیم. وقتی خوب بازی می کنیم و برنده می شویم، اعتماد به نفس تیم نیز بیشتر می شود. امیدوارم مصدومان تیم هم برسند چون به همه بازیکنان  نیاز داریم.»

1756118

بوسکتس در پایان گفت:«در بازی برگشت برابر اینتر در نوکمپ خوب نبودیم ولی در سن‌سیرو حق ما برد بود و همه دیدند که مسائل داوری سد راه‌مان شد. افسوس که سرنوشت صعود به دور بعد لیگ قهرمانان به ما بستگی ندارد. باید دو بازی بعدی را ببریم و منتظر اتفاقات مثبت باشیم.»

دیدگاه‌ها