کد خبر : 1849860 | 02 آبان 1401 ساعت 15:55 | 10.4K بازدید | 13 دیدگاه

فردا برابر بهترین تیم دنیا قرار می‌گیریم

روزه: بازی مقابل رئال برای ما و هر تیمی غرورانگیز است

مارکو روزه، مربی لایپزیش، معتقد است که رئال بهترین تیم دنیاست و بازی برابر این تیم افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

روزه: بازی مقابل رئال برای ما و هر تیمی غرورانگیز است

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب از هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان، لایپزیش میزبان رئال مادرید است. رئال از چهار بازی خود با کسب 10 امتیاز صدرنشین است و صعودش به دور بعد قطعی شده ولی لایپزیش 6 امتیازی برای صعود رقابت نزدیکی با شاختار دونتسک دارد. در بازی فردا رئال، لوکا مودریچ، کریم بنزما و فده والورده، سه بازیکن ارزشمند خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد ولی مارکو روزه معتقد است این مسئله روی کیفیت بازی رئال تاثیر نمی گذارد.

1756242

روزه در نشست خبری این بازی گفت:«رئال احتمالا در حال حاضر بهترین تیم دنیاست و بعید می دانم غیبت مودریچ، بنزما و والورده روی کیفیت بازی‌شان تاثیر منفی بگذارد. رئال مملو از بازیکنان بزرگ و سطح بالاست و آنها به خوبی می توانند جای خالی غایبان را پر کنند. مثلا تونی کروس الان در بهترین فرم خودش قرار دارد و مهار او در میانه زمین یکی از چالش های بزرگ ما خواهد بود. وینیسیوس و رودریگو هم در خط حمله شرایط بسیار خوبی دارند و متوقف کردن‌شان بسیار سخت است. بازی بزرگی خواهد شد و معتقدم با وجود اینکه رئال سه بازیکن مهمش را ندارد، چیز خاصی برای ما تغییر نخواهد کرد و سطح دشواری بازی مثل قبل است.»

1753858

روزه ادامه داد:«کریستوفر انکونکو شنبه 30 دقیقه بازی کرد و می تواند برابر رئال از ابتدا به میدان برود. دنی اولمو اما با وجود اینکه 10 دقیقه در میدان بود ولی برای بازی فردا گزینه حضور در ترکیب ثابت نیست. شرایط تیمو ورنر نیز مشابه است. هر دو در فهرست خواهند بود و باید ببینیم تا فردا شرایط‌شان چگونه خواهد بود. هر بازی در لیگ قهرمانان یک افتخار است ولی برای ما و هر تیمی، بازی برابر رئال به خاطر تاریخ باشکوهش، چیز دیگری است. امیدوارم فردا برابر این تیم بزرگ حداقل یک امتیاز بگیریم.»

دیدگاه‌ها