کد خبر : 1849883 | 02 آبان 1401 ساعت 17:55 | 37.9K بازدید | 8 دیدگاه

آرژانتین از شانس‌های قهرمانی است

لواندوفسکی: بازی با تیمی که مسی را دارد، دشوار است

رابرت لواندوفسکی، ستاره تیم ملی لهستان، بازی برابر آرژانتین و رویارویی با لیونل مسی در جام جهانی 2022 قطر را یک چالش دشوار می داند. او وعده داد که ناکامی جام جهانی 2018 را در قطر جبران خواهند کرد.

لواندوفسکی: بازی با تیمی که مسی را دارد، دشوار است

به گزارش "ورزش سه"،  لواندوفسکی، مهاجم ارزشمند لهستانی، ابراز امیدواری کرد لهستان جواز صعود به دور بعدی جام جهانی را به دست بیاورد. او همچنین از آرژانتین، رقیب لهستان در مرحله گروهی، به عنوان بخت اول قهرمانی یاد کرد. لوا معتقد است که آرژانتین به خاطر داشتن لیونل مسی یکی از شانس های مسلم کسب جام در قطر است. لهستان در دور گروهی جام جهانی با آرژانتین، عربستان و مکزیک هم‌گروه است.

1718613

رابرت لواندوفسکی درباره بازی با آرژانتین در جام جهانی به سایت فیفا گفت:«این بازی بدون شک سخت‌ترین بازی ما در دور گروهی خواهد بود. رویارویی با تیمی که لیونل مسی و نیز چند بازیکن قدرتمند و بسیار عالی در ترکیب خود دارد، کار دشواری است. آنها یکی از شانس های قهرمانی هستند و باید بهترین بازی خودمان را انجام دهیم.»

1755041

او در خصوص دو رقیب دیگر لهستان در دور گروهی گفت:«مکزیک تیم سرسختی است که می‌جنگد و هیچ وقت تسلیم نمی شود. مکزیکی ها تیمی از بازیکنان باتجربه و جوان دارند و می‌دانند چگونه در مسابقات بزرگ بازی کنند. این چیزی است که ما کاملاً در مورد آن اطلاعات داریم. برای ما این بازی یک چالش بزرگ خواهد بود. عربستان سعودی نیز  می‌تواند شگفتی‌ساز شود. ما می‌دانیم که آنها خوب دفاع می کنند. آنها بسیار چابک هستند و باید بتوانیم نظم دفاعی آنها را از بین ببریم. فکر می‌کنم با روحیه خوب وارد این گروه شویم و امیدوار به صعود خواهیم بود.»

لهستان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در مرحله گروهی حذف شد و لواندوفسکی نیز نتوانست در آن رقابت ها برای تیم ملی کشورش گلزنی کند. لواندوفسکی درباره عملکرد خود در جام جهانی روسیه گفت:«جام جهانی روسیه یکی از بزرگترین ناامیدی های دوران حرفه ای من بود. نه تنها به این دلیل که در جام حذف شدیم بلکه خودم نیز نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم. حذف دردناکی بود. در سال ۲۰۱۸ هم من و هم کل تیم شکست خوردیم و امیدوارم در  جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جبران کنیم.»

دیدگاه‌ها