کد خبر : 1849889 | 02 آبان 1401 ساعت 18:24 | 23.9K بازدید | 1 دیدگاه

ساندرو تونالی:

فهمیدم تنها هستم و خودم باید شرایط را مدیریت کنم

ساندرو تونالی، ستاره جوان روسونری، در مورد دلایل قهرمانی این تیم در سال گذشته صحبت کرده است.

فهمیدم تنها هستم و خودم باید شرایط را مدیریت کنم

به گزارش "ورزش سه"، ساندرو تونالی، هافبک 22 ساله و ایتالیایی، یکی از بازیکنان کلیدی تیم استفانو پیولی در فصل گذشته بوده و نقش مهمی در قهرمانی این تیم در لیگ ایتالیا بعد از یک دهه ایفا کرد. ساندرو تونالی در این فصل نیز تاکنون 13 بازی در تمامی رقابت ها انجام داده، در این مدت یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز ارسال کرده است. حالا این ستاره جوان در مصاحبه ای مدعی شد میلان قصد دارد موفقیت سال گذشته خود را دوباره تکرار کند و این دشوارترین هدف برای بازیکنان این تیم است.

1756275

ساندرو تونالی گفت: هدف بعدی میلان اثبات دوباره کاری است که سال گذشته انجام دادیم و البته دستیابی به این هدف برای ما سخت ترین کار است. همه ما باید روی رویاهای خود متمرکز بمانیم.

موفقیت میلان در اسکودتو در فصل گذشته؟  پس از دربی برگشت برابر اینتر و کسب پیروزی، متوجه شدیم که سال متفاوتی رقم می خورد. ما با شایستگی خودمان به این مرحله رسیدیم و دیگر نیازی نبود شانس خود را در بازی های بیشتری تلف کنیم. وقتی به آن نقطه رسیدیم، همه چیز دیگر آسان پیش رفت.

راز موفقیت های چند سال اخیر؟ مهم ترین موضوع برای من حفظ تمرکز است. از زمانی که نوجوان بودم، متوجه شدم که با وجود خانواده و دوستان همیشگی‌ام، در این دنیا تنها هستم و باید یاد بگیرم که خودم شرایط را مدیریت کنم."

دیدگاه‌ها