کد خبر : 1849912 | 02 آبان 1401 ساعت 20:45 | 13.4K بازدید | 9 دیدگاه

پیولی: بازیکنان میلان می‌دانند این دیدار چقدر مهم است

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان، شرایط تیمش پیش از دیدار با دینامو زاگرب را خوب توصیف کرده است.

پیولی: بازیکنان میلان می‌دانند این دیدار چقدر مهم است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قبول دو شکست متوالی برابر چلسی در لیگ قهرمانان و کسب تنها چهار امتیاز در هفته چهارم، میلان فردا شب و در زاگرب مهمان دینامو خواهد بود. روسونری برای حفظ شانس صعود خود به پیروزی در این دیدار نیاز دارد و استفانو پیولی در نشست خبری در کرواسی مدعی شد بازیکنان میلان نسبت به اهمیت این دیدار واقف هستند.

استفانو پیولی گفت: "ما در شرایط خوبی برای دیدار فردا شب قرار داریم. البته چند بازیکن تیم مصدوم و در این دیدار غایب هستند، اما در مجموع از نظر روحی و جسمی خوب در شرایط مناسبی قرار داریم. از اهمیت این بازی به طور کامل مطلع بوده و به خوبی خود را برای تقابل با حریف آماده کرده ایم. دینامو تیمی است که خوب دفاع کرده و در آغاز مسابقه نمایش خوبی دارد.

1750636

بازیکنی مانند پتکوویچ تیم را بالا می برند و بازیکن دیگری مانند اورسیچ بسیار سریع و تند و تیز است. بازی فشرده و ایده روشن برای این دیدار بسیار مهم است. اگر می خواهیم با داشتن شانس صعود به بازی آخر برسیم، باید نمایش خوبی ارائه دهیم.

نباید عصبانی باشیم و به تمرکز و اراده نیاز داریم. دینامو حریف سرسختی است، اما ما تمرکز کرده ایم و به کیفیت خود ایمان داریم. باید جوری به میدان برویم که انگار آخرین شانس بازی ماست. فکر نمی‌کنم نیازی به انگیزه دادن به بازیکنانم باشد و خود آنها می‌دانند که این مسابقه چقدر مهم خواهد بود.

فکر می‌کنم بازی در ورزشگاه های پرهیجان، محرک‌تر از موقعیت‌های دیگر بوده و به بازیکنان ما انگیزه می دهد. مطمئنا اغلب حاضران در ورزشگاه هواداران دینامو زاگرب هستند، اما هواداران ما نیز آنجا خواهند بود. برای غلبه بر این چالش‌های خاص باید شخصیت تیمی خود را نشان دهید و تمام تمرکز روی بازی باشد. ما باید خوب بازی کنیم و سبکی که می دانیم چگونه ارائه دهیم را به خوبی در زمین پیاده کنیم."

دیدگاه‌ها