کد خبر : 1849920 | 02 آبان 1401 ساعت 23:23 | 13.5K بازدید | 15 دیدگاه

آلگری: یوونتوس هنوز حذف نشده است

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

آلگری: یوونتوس هنوز حذف نشده است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که از چهار بازی اول خود در فصل جدید لیگ قهرمانان تنها 3 امتیاز به دست آورده فردا در پرتغال به مصاف بنفیکا می‌رود.

این بازی برای شاگردان آلگری بسیار حساس است و هر نتیجه دیگری به جز پیروزی عملا به معنای حذف شدن بیانکونری از مرحله گروهی رقابتها خواهد بود. یوونتوس در حالی با سه امتیاز در رتبه سوم گروه H ایستاده که پاری سن ژرمن و بنفیکا با هشت امتیاز دو تیم اول این گروه هستند.

1756335
امید یوونتوس برای صعود از مرحله گروهی
ما هنوز حذف نشده‌ایم. نه حذف شده‌ایم و نه به مرحله یک‌هشتم صعود کرده‌ایم و حتی مطمئن نیستیم که به لیگ اروپا خواهیم رفت. فردا تنها یک نتیجه به کار ما خواهد آمد. البته همه چیز در کنترل ما نیست ولی هر چیزی ممکن است.

باید پیروز شویم تا امکان صعود زنده بماند. سرنوشت بنفیکا در دست خودش است. در اروپا تا این لحظه تنها چهار تیم بدون شکست بوده‌اند و بنفیکا یکی از آنها است. ناپولی، پاری سن ژرمن، رئال مادرید و بنفیکا تنها تیمهای بدون شکست هستند. آنها مقابل هواداران‌شان انگیزه مضاعف می‌گیرند و ما این را می‌دانیم.

شانس یووه برای پیروزی مقابل بنفیکا
در بازی رفت با آنها ما در بخش عمده بازی خوب بودیم. باید همانطور بازی کنیم. ولی باید استقامت بیشتری داشته باشیم. سعی‌ می‌کنیم بنفیکا را با اختلاف دو گل شکست بدهیم ولی می‌دانیم آنها تیم خیلی قوی‌ای هستند.

ترس‌های یوونتوس در بازی فردا
تنها ریسکی که با آن مواجه هستیم دو بازی قبلی‌مان است. دو پیروزی ما باعث شده تیم خیلی خوشحال بشود و این خوش‌بینی و خوشحالی باعث می‌شود سیستم دفاعی تیم ضعیف عمل کند. ما هر وقت با دفاع متراکم بازی می‌کنیم خیلی قوی هستیم. در دو بازی قبلی روحیه مناسبی داشتیم. چیزی که در این فصل کمتر با آن مواجه بودیم. من خوش‌بینم چون هر آنچه برای خوب بازی کردن لازم است را در اختیار داریم.

دیدگاه‌ها