کد خبر : 1849984 | 03 آبان 1401 ساعت 13:20 | 8.9K بازدید | 4 دیدگاه

کلینزمن: هری کین باید به تیمی برود که قهرمان شود

یورگن کلینزمن، ستاره سابق تاتنهام، معتقد است که هری کین باید دیر یا زود از این باشگاه جدا شود.

کلینزمن: هری کین باید به تیمی برود که قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، بحث جدایی کین از تاتنهام از مدت‌ها قبل مطرح شده و این بازیکن تابستان گذشته تا یک قدمی پیوستن به منچسترسیتی هم رفت. 
قرارداد این بازیکن با تاتنهام در تابستان سال 2024 به پایان می‌رسد و مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند قرارداد جدیدی را با او امضا کنند اما بعید به نظر می‌رسد که او حاضر به پذیرش این پیشنهاد باشد. 
بسیاری از باشگاه‌های اروپایی شرایط این مهاجم انگلیسی را زیر نظر دارند که جدی‌ترین آنها بایرن مونیخ است. بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که این باشگاه در تابستان بعدی برای جذب این بازیکن اقدام خواهد کرد. 
این موضوع که کین تابستان سال آینده 30 ساله خواهد شد نیز ممکن است باعث شود که تاتنهام با فروش او به باشگاهی دیگر و استفاده از مبلغ حاصل از فروش او موافقت کند.

1746080


کلینزمن که سابقه بازی در تاتنهام و بایرن را دارد در این باره به اتلتیک گفت:« من طرفدار سرسخت هری هستم. هیچ تردیدی در این باره وجود ندارد. همه ما در تاتنهام او را دوست داریم اما این تصمیمی است که او باید دیر یا زود بگیرد. »
او با اشاره به شرایط فعلی این بازیکن اظهار داشت:« او می‌داند که تاتنهام در حال حاضر تیم بسیار خوبی دارد. او یک سرمربی قدرتمند از نظر تاکتیکی و ذهن دارد، بنابراین همه ما امیدوار هستیم که او بالاخره بتواند با تاتنهام جام قهرمانی را بالای سر ببرد.»
این مهاجم سابق تاتنهام اضافه کرد:« اما اگر او تصمیم به جدایی بگیرد، من فکر می‌کنم که هواداران او را خواهند بخشید. زمان این اتفاق ممکن است تابستان بعدی یا تابستان پس از آن باشد که قراردادش با این باشگاه تمام می‌شود. او احتمالا به باشگاهی خواهد رفت که شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشد. هرچند، من امیدوارم که این اتفاق با تاتنهام برای او رخ دهد.»

 

دیدگاه‌ها