کد خبر : 1850034 | 03 آبان 1401 ساعت 18:00 | 15.3K بازدید | 10 دیدگاه

چرا بلینگام دورتموند را جای منچستریونایتد انتخاب کرد؟

جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، در مورد دلایل انتخاب این تیم به جای منچستریونایتد صحبت کرده است.

چرا بلینگام دورتموند را جای منچستریونایتد انتخاب کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2020 بود که جود بلینگام، ستاره جوان و انگلیسی با رقم قابل توجه 30 میلیون پوند از بیرمنگام سیتی به دورتموند پیوست. البته در آن مقطع شایعات زیادی در مورد انتقال این هافبک جوان به منچستریونایتد وجود داشت و حتی جود بلینگام از زمین تمرینی این باشگاه نیز بازدید کرد. اما او در نهایت تصمیم گرفت راهی دورتموند شود و پیشرفت بلینگام در دو سال اخیر نشان می دهد این تصمیم درست بوده است.

1756145

جود بلینگام گفت: در آن مقطع من فرصت زیادی برای تصمیم گیری داشتم، زیرا در دوران قرنطینه بودیم و مسابقات فوتبال تعطیل شده بود. شرایط بسیار دشوار بود، زیرا می دانستم که به زودی باید تصمیم مهمی در مورد آینده ام بگیرم و البته فرصت کافی نیز برای انجام این کار دارم. اما معمولا باید بین بهترین و بدترین راه یکی را انتخاب کرد.

بوندسلیگا چند هفته زودتر از مسابقات لیگ برتر انگلیس آغاز شد و من می توانستم ببینم عملکرد و شرایط دورتموند در زمین چگونه است. در آن مقطع احساس می‌کردم من می توانم در زمین به این تیم برای بهتر شدن کمک کنم و البته آنها نیز می توانند زمینه پیشرفت من را فراهم سازند. من با خودم فکر کردم که اینجا فرصت بیشتری برای درخشش دارم و به همین دلیل دورتموند را انتخاب کردم."

دیدگاه‌ها