کد خبر : 1850059 | 03 آبان 1401 ساعت 19:50 | 11K بازدید | 23 دیدگاه

اعتراف پدری: صعود بارسلونا خیلی پیچیده است

پدری، هافبک جوان بارسلونا، شانس صعود این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را چندان زیاد نمی داند.

اعتراف پدری: صعود بارسلونا خیلی پیچیده است

به گزارش "ورزش سه"، اگر اینتر در یکی از دو بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر ویکتوریا پلژن یا بایرن مونیخ به برتری دست یابد، حذف بارسلونا در این رقابت ها قطعی خواهد شد. شاگردان ژاوی فردا شب و در دیداری دشوار میزبان بایرن مونیخ هستند و پدری اعتراف کرد باید اتفاقات زیادی رقم بخورد تا بارسلونا بتواند راهی دور حذفی لیگ قهرمانان شود.

1744914

پدری گفت: "ما انتظار نداشتیم در این فصل چنان اتفاقاتی در لیگ قهرمانان برای بارسلونا رخ دهد، اما دیگر متاسفانه شرایط اینگونه پیش رفته است. هرچند کمی به نتیجه دیدار دو تیم ویکتوریا پلژن و اینتر امیدواریم، اما حالا کاری از دست ما برنمی آید. باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد. اما ما می دانیم که شرایط صعود واقعا پیچیده است، اما تا زمانی که ممکن است این اتفاق رخ دهد، همچنان به هدف خود باور داریم.

البته می دانیم که رسیدن به دور بعد در حال حاضر برای بارسلونا بسیار بسیار دشوار است و ما به شانس زیادی نیاز داریم، اما ما باید آماده رخ دادن هر اتفاقی باشیم. فکر می‌کنم در بازی رفت مقابل بایرن در مونیخ و علی‌رغم قبول شکست، بازی خوبی انجام دادیم و فقط نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم. اما در بازی‌های دیگر همه چیز بر وفق مراد ما نبود و آنطور که دوست داشتیم بر جریان مسابقه تسلط نداشتیم. فرم تیم بد بود و حالا باید پیشرفت کنیم تا بتوانیم در بازی های مهم آینده در این فصل به برتری دست یابیم."

دیدگاه‌ها