کد خبر : 1850131 | 04 آبان 1401 ساعت 11:15 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقات امیدهای جهان سکوی پرتاب جوانان است

اطری: فشار روانی زیاد علت نرسیدن به طلا بود

نایب قهرمان کشتی جهان گفت: فشار زیادی بابت نگرفتن مدال بود و وقتی به فینال رسیدم احساس کردم این فشار از روی من برداشته شده است، اما شرایط سخت تر شد و نتوانستم به طلا برسم.

اطری: فشار روانی زیاد علت نرسیدن به طلا بود

به گزارش "ورزش سه" رضا اطری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات بلگراد و رسیدن به مدال اظهار داشت: سال ورزشی برایم رقم خورد و توانستم طلسم مدال نگرفتن های خودم را بشکنم و بلگراد نایب قهرمان جهان شوم. واقعیت امر را به خواهم بگویم فشار بسیار زیادی روی من بود، چرا که همه می‌گفتند اطری مدال نمی‌گیرد. وقتی که به فینال رسیدم احساس کردم و این فشار از روی من برداشته شده است و به همین دلیل هم نتوانستم کشتی خودم را بگیرم، اما خداراشکر میکنم که در رقابت های جهانی نایب قهرمان و از لحاظ روحی و روانی سبک شوم. از این به بعد باید جور دیگری ظاهر شوم و کشتی بگیرم.

وی افزود: فشار نگرفتن مدال دوران خیلی سخت بود و امیدوارم در ادامه راه با تمرینات خوب و برنامه ریزی درست آماده بشوم برای مسابقات آینده که در پیش رو داریم. از همه مردم عزیز کشورم هم تشکر میکنم همیشه کنار کشتی هستند و ما رو دعا از دعا های خود محروم نمی‌کنند.

کشتی گیر وزن 61 کیلوگرم کشورمان در خصوص مسابقات امیدهای جهان و نایب قهرمانی ایران در این رقابت‌ها گفت: مسابقات امیدهای جهان یک فرصت بسیار خوبی است تا جوانان خود را نشان دهند. در واقع این رقابت‌‌ها سکوی پرتابی برای کشتی گیران جوان است. به این جوانان هم تبریک می گویم نایب قهرمان امیدهای جهان شدند. اتفاقاتی هم که افتاد تا قهرمان نشوند را هم باید مثبت ببینند گاهی از این اتفاق‌ها باید بیفتد تا تجربه برای میادین بزرگ کسب شود.

دیدگاه‌ها