کد خبر : 1850193 | 04 آبان 1401 ساعت 15:45 | 10.6K بازدید | 8 دیدگاه

گزارش؛

جمال مقابل گاوی: ستاره بایرن به دنبال انتقام

بازی امشب بایرن برابر بارسا جدالی حیثیتی بین جمال موسیالا و گاوی نیز محسوب می شود. پدیده بایرن می خواهد ثابت کند که جوایز کوپا و پسرطلایی 2022 حق او بودند.

جمال مقابل گاوی: ستاره بایرن به دنبال انتقام

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، امشب بایرن مونیخ و بارسلونا در نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. صعود بایرن به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قطعی شده اما بارسلونا کار بسیار سختی برای رفتن به دور بعد دارد و چشم انتظار درخشش ویکتوریاپلژن برابر اینتر است.

1756724

در بازی امشب نگاه ها به جمال موسیالا و گاوی نیز خواهد بود. هر دو از نامزدهای جوایز کوپا و پسر طلایی 2022 بودند و در نهایت فرانس فوتبال و توتو اسپورت، گاوی را بهترین بازیکن زیر 21 سال اروپا انتخاب کردند. این در حالی است که بایرنی‌ها معتقدند حق جمال موسیالا کسب این دو جایزه بود. موسیالا از لحاظ افتخارات کاملا برتر از گاوی است. گاوی فصل گذشته و در 17 سالگی وارد تیم اول بارسا شد و در 62 بازی نیز به میدان رفت. او تنها چهار بازی بارسا را به دلیل بیماری و محرومیت از دست داد. گاوی که در تیم ملی اسپانیا نیز حضور دارد، فصل قبل با بارسا فاتح هیچ جامی نشد. 

1756725

در عوض موسیالا با 19 سال سن یک قهرمانی چمپیونزلیگ، سه قهرمانی بوندسلیگا، یک قهرمانی جام جهانی باشگاه ها و یک سوپرجام اروپا را در کارنامه دارد. درخشش او از دو فصل پیش شروع شد و در حال حاضر او بازیکن تعیین کننده بایرن و تیم ملی آلمان محسوب می شود. جدال امشب این دو در ماه آینده و در جام جهانی 2022 قطر نیز تکرار خواهد شد، یعنی زمانی که آلمان و اسپانیا 27 نوامبر(6 آذر) در ورزشگاه البیات به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها