کد خبر : 1850213 | 04 آبان 1401 ساعت 17:59 | 15.5K بازدید | 22 دیدگاه

لواندوفسکی: هر چقدر گل بزنم راضی نمی‌شوم

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی و 34 ساله، تاکید کرد در بارسلونا احساس خوشحالی می کند.

لواندوفسکی: هر چقدر گل بزنم راضی نمی‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی در دیدار امشب لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم سابق بایرن مونیخ خواهد رفت. اگرچه بارسلونا شانس چندانی برای صعود در این تورنمنت ندارد، اما شروع روبرت لواندوفسکی در این باشگاه فوق العاده بوده و او به بازیکنی محبوب در بین هواداران تبدیل شده است. حالا این مهاجم باتجربه مدعی شد در زمان مناسبی راهی نوکمپ شده و حس فوق العاده ای را در این باشگاه تجربه می کند.

1756102

روبرت لواندوفسکی گفت: "من بسیار خوشحالم که در یک باشگاه باورنکردنی و فوق العاده بازی می کنم. اینجا هواداران به من باور دارند و من حس فوق العاده ای را در باشگاه بارسلونا تجربه می کنم. مطمئن هستم که حالا در زمانی مناسب، در مکان مناسبی قرار گرفته ام. همیشه فقط لحظات آسان و خوب وجود ندارد و همانجا زمانی است که شما باید بدانید که چگونه کاری منحصر به فرد و غریزی انجام دهید.

برای انجام این کار باید چشمانی در پشت سر خود داشته باشید. من می گویم که غریزه من همیشه هوشیار است و همیشه تشنه موفقیت هستم. شاید گل های زیادی زده  و یک نمایش فوق العاده ارائه داده باشید، اما همیشه یک چالش جدید پیش روی شما  وجود دارد و من نمی توانم خیلی منتظر این چالش بمانم. حتی وقتی کوچک هم بودم گل های زیادی می زدم و هیچ وقت راضی نمی شدم."

دیدگاه‌ها