کد خبر : 1850231 | 04 آبان 1401 ساعت 19:49 | 21.2K بازدید | 4 دیدگاه

خبری از یوونتوس نیست:

تیری آنری و تکذیب یک شایعه در مورد آینده زیدان

تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه، مدعی شد بعید است زین الدین زیدان راهی یوونتوس شود.

تیری آنری و تکذیب یک شایعه در مورد آینده زیدان

به گزارش "ورزش سه"، شکست شب گذشته یوونتوس در خانه بنفیکا به این معنی بود که این تیم بعد از گذشت پنج هفته از لیگ قهرمانان، با کسب تنها سه امتیاز حذف شده است. این بدترین عملکرد سال های اخیر بیانکونری در اروپا بود، اما اوضاع در لیگ ایتالیا نیز چندان متفاوت نیست و بعید به نظر می رسد یوونتوس در این فصل نیز بتواند اسکودتو را فتح کند. خشم هواداران این تیم از مکس آلگری به اوج رسیده و به نظر می رسد این سرمربی ایتالیایی دیگر فرصت چندانی برای حفظ جایگاه خود روی نیمکت یوونتوس ندارد.

1720510

با توجه به سال های درخشان زین الدین زیدان در ترکیب این تیم در دهه 90 میلادی، همیشه از او به عنوان یکی از نامزدهای هدایت یوونتوس نام برده شده است. اما برخی اخبار حاکی از آن است که زیدان خواهان هدایت تیم ملی فرانسه بعد از جام جهانی بوده و تمایلی به کار در عرصه باشگاهی ندارد. شایعه ای که توسط تیری آنری نیز تایید شده و او نیز حضور زین الدین زیدان روی نیمکت یوونتوس را محتمل نمی داند.

تیری آنری گفت: "نام زین الدین زیدان در مدت اخیر برای حضور در باشگاه های زیادی در اروپا مطرح شده است، اما هنوز اتفاقی رخ نداده و من فکر نمی کنم زیزو بخواهد این کار را انجام دهد. می توانم تصور کنم که در حال حاضر زیدان منتظر شرایط تیم ملی فرانسه است و البته این تصمیم او نیز کاملا منطقی به نظر می رسد."

دیدگاه‌ها