کد خبر : 1850249 | 04 آبان 1401 ساعت 22:47 | 138K بازدید | 12 دیدگاه

نمایش مشابه با طارمی توسط کاپیتان ایران؛

یک ایرانی دیگر هم در لیگ قهرمانان دبل کرد!

کاپیتان تیم ملی ایران در نخستین بازی فصل لیگ قهرمانان فوتسال درخشان ظاهر شد.

یک ایرانی دیگر هم در لیگ قهرمانان دبل کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته اول فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان فوتسال اروپا امشب پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم فوتسال پالما در حضور ثابت و همزمان حسین طیبی و مسلم اولادقباد، دو ستاره ایرانی خود در ترکیب پنج نفره ابتدایی، از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل تیم اسپورتینگ پاریس قرار گرفت.

یاران طیبی و اولادقباد در شروع مسابقه غافلگیر شدند و برخلاف انتظار در سه دقیقه ابتدایی سه بار دروازه خود را مقابل اسپورتینگ فرانسه باز شده دیدند، اما خیلی زود و پیش از پایان نیمه اول به بازی برگشتند و امیدوار به نخستین پیروزی اروپایی خود شدند.

1756847
ترکیب ۵ نفره ابتدایی پالما در شروع بازی با دو بازیکن ایرانی؛ اولادقباد فلنک راست و در راس

تیم فوتسال پالما که در سه دیدار اخیرش در لیگا ناسیونال اسپانیا با درخشش حسین طیبی و گل‌های او به سه برد متوالی رسیده بود و نمی‌خواست در هفته اول فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا بازنده باشد، در دقیقه ۴ توسط آرائوخو گل اول را زد و سه دقیقه پس از آن هم با یک گل به خودی اختلاف حریف‌اش اختلاف را به حداقل رساند، اما گل تساوی تیم اسپانیایی توسط ستاره ایرانی‌اش وارد دروازه پاریسی‌ها شد.

حسین طیبی که چهار شب قبل در هفته پنجم لیگا اسپانیا موفق به زدن دو گل در جریان برتری تیمش مقابل لوانته شده بود، در دقیقه ۹ بازی امشب برابر اسپورتینگ پاریس هم توانست گل سوم و تساوی پالما را بزند و نخستین گل اروپایی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان را به ثمر رساند.

مسلم اولادقباد که برخلاف تجربه چندین ساله طیبی، امشب نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می‌کرد، در دقیقه ۱۴ پاس گل چهارم پالما را به آرائوخو داد تا این تیم با یک بازگشت شگفت‌انگیز، از اسپورتینگ فرانسه پیش بیفتد که البته پاریسی‌ها پیش از پایان نیمه اول گل تساوی را به ثمر رساندند.

برخلاف شروع توفانی اسپورتینگ در این دیدار، نیمه دوم را پالما با یک نمایش هجومی آغاز کرد و در سه دقیقه ابتدایی دو گل به ثمر رساند و در دقیقه ۲۵ هم دوباره با درخشش حسین طیبی و گلزنی این بازیکن به گل شماره ۷ دست یافت.

1756842
طیبی پس از دبل مقابل اسپورتینگ فرانسه اینطور در کنار دیگر هم‌تیمی‌های خود ژست پیروزی گرفت؛ تصویری که اولادقباد در آن دیده نمی‌شود

سه دقیقه پس از گلزنی و دبل کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران برای پالما، حالا نوبت اولادقباد بود که پاس گل دوم خود را بدهد و اختلاف را به ۴ گل برساند که البته آنها در ادامه به گل نُهم هم دست پیدا کردند.

در فاصله چهار دقیقه به پایان مسابقه اسپورتینگ فرانسه یکی از گل‌‌های خورده را جبران کرد، اما در ادامه پالما دو بار دیگر به گل رسید تا در شب درخشش ملی‌پوشان ایرانی خود به برتری جالب توجه ۱۱ بر ۵ دست پیدا کند و موقتا در صدر جدول گروه A لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.

حسین طیبی، ستاره ایرانی پالما که در سالیان اخیر همراه با غیرت قزاقستان و بنفیکا پرتغال تجربه حضور متوالی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته و به نایب‌قهرمانی و مقام سومی در این رقابت‌ها و همچنین دومین گلزن برتر اروپا دست پیدا کرده بود، امشب توانست شروع درخشانی در فصل جدید این بازی‌ها با دو گل مقابل اسپورتینگ فرانسه داشته باشد.

طیبی که در سه مسابقه این فصل لیگا ناسیونال اسپانیا ۴ گل به ثمر رسانده و روی یک گل تاثیرگذاری داشته، در حالی امشب توانست دو گل در نخستین بازی پالما در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا به ثمر رساند که همزمان با او، مهدی طارمی ستاره فوتبال ایران هم دو گل در بازی اروپایی مقابل کلوب بروژ زد.

مسلم اولادقباد، دیگر ملی‌پوش ایرانی پالما اسپانیا نیز که نخستین فصل حضورش به‌عنوان لژیونر را تجربه می‌کند، در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان دو پاس گل مقابل اسپورتینگ پاریس داد تا شروع موفقیت‌آمیزی در این رقابت‌ها داشته باشد.

دیدگاه‌ها