کد خبر : 1850281 | 05 آبان 1401 ساعت 10:37 | 44.5K بازدید | 15 دیدگاه

حضور لوا در رختکن بایرن: دلداری به ستاره سابق

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، از شکست بارسلونا برابر بایرن مونیخ بسیار ناراحت به نظر می‌رسید.

حضور لوا در رختکن بایرن: دلداری به ستاره سابق

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در پنجمین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بایرن مونیخ رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم شکست خورد. 
این نتیجه در حالی رقم خورد که شاگردان ژاوی هرناندز در ورزشگاه مملو از تماشاگر نوکمپ میزبان این تیم بودند و امید داشتند که با پیروزی در این بازی بتوانند شانس صعود به مرحله بعدی را حفظ کنند. 
آنها همچنین امیدوار بودند که بتوانند انتقام شکست‌های چند فصل اخیر برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان را بگیرند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت و این اتفاق رخ نداد تا آنها طعم شکست را تجربه کنند و از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باز بمانند. 
لواندوفسکی، تابستان امسال از بایرن جدا شد و به بارسا پیوست و این دومین بار بود که پس از بازی رفت، برابر تیم و هم‌تیمی‌های سابقش قرار می‌گرفت. 

1756927
این بازیکن لهستانی که پس از پایان این بازی به شدت از این که تیمش باخته و از صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بازمانده ناراحت و غمگین به نظر می‌رسید، سری به رختکن این تیم در نوکمپ زد تا با هم تیمی‌ها و دوستان سابقش گپ و گفتی داشته باشد. 
توماس مولر در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره حضور لوا در رختکن بایرن اظهار داشت:« دیدن دوباره لوا همیشه خوب و لذت‌بخش است. اما البته که شما باید با او همدردی هم داشته باشید، خصوصا وقتی می‌دانید که او چه بازیکن بلندپروازی است.»

 

دیدگاه‌ها