کد خبر : 1850285 | 05 آبان 1401 ساعت 10:52 | 3.9K بازدید | 10 دیدگاه

میری: برای برد مقابل استقلال به زمین می‌رویم

میری، هافبک هوادار می‌گوید این هفته با یک تیم بزرگ بازی دارند اما برای پیروزی مقابل استقلال امیدوار هستند.

میری: برای برد مقابل استقلال به زمین می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد میری یکی از بازیکنان تاثیرگذار هوادار تهران در این هفته‌ها بوده است. او احتمالا یکی از مهره‌های قابل اعتماد ساکت الهامی مقابل استقلال خواهد بود. میری در مورد وضعیت هوادار بیان کرد: شرایط تیم بعد از باخت‌هایی که آوردیم یک مقدار بد بود ولی توانستیم در سه بازی اخیر نتایج خوب بگیریم و شرایط بهتر شد.

هافبک هوادار در مورد بازی با استقلال گفت: با یک تیم بزرگ بازی داریم و قابل احترام هستند‌. ما هم تمرینات خوبی داشتیم و امیدواریم با یک بازی زیبا و نتیجه خوب برای هوادار همراه باشد. ما اول برای پیروزی به زمین می‌رویم. امیدوارم هر تیمی حقش است نتیجه خوبی بگیرد.

او در مورد عملکرد خودش در این هفته‌ها گفت: آقا ساکت مرا آزاد گذاشته و می‌توانم یک خط جلوتر بروم و به حمله اضافه شوم. در این چندهفته عملکردم خوب بوده، در بازی با ملوان توانستم کرنر بزنم و همان توپ گل شد. بازی با سپاهان هم یک پاس گل دادم که محمد جواد محمدی زد؛ بازی مس کرمان هم گل سه امتیازی زدم. امیدوارم این روند را ادامه دهم.

میری در مورد کیفیت زمین دستگردی گفت: کیفیت زمین بد نیست. ما هفته پیش در انقلاب با پیکان بازی داشتیم، زمین به قدری بد بود که هنوز هم یکسری بچه‌ها خوب ریکاوری نشده‌اند. فقط یک زمین آزادی است که آن هم برای استقلال و پرسپولیس است. امیدوارم در این دو هفته‌ای که در دستگردی بازی نکرده‌ایم شرایطش خوب شده باشد.

میری در پایان راجع‌به تعطیلات لیگ گفت: بعد از این بازی لیگ حدود ۵۰ روز تعطیل خواهد بود. برای هوادار شرایط خوبی می‌شود چون سال اولِ آقا ساکت الهامی در این تیم است و یک‌سری بچه‌ها هم دیرتر اضافه شدند، این تعطیلات می‌تواند باعث شود تا به هماهنگی و شرایط ایده‌آل خود برسیم.

دیدگاه‌ها