کد خبر : 1850296 | 05 آبان 1401 ساعت 11:59 | 30.3K بازدید | 26 دیدگاه

پدری: بارسا شایسته حضور در لیگ قهرمانان نیست

پدری، ستاره بارسلونا، معتقد است که حذف از لیگ قهرمانان حق این تیم بوده است.

پدری: بارسا شایسته حضور در لیگ قهرمانان نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ به میدان رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم شکست خورد. 
در حالی که بسیاری انتظار داشتند این تیم با حمایت هوادارانش در نوکمپ برابر شاگردان یولیان ناگلزمان به پیروزی برسد و امیدش برای صعود به مرحله بعدی را حفظ کند و انتقام چند شکست اخیر را نیز از حریف بگیرد اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت و آنها با قبول شکست در این بازی برای دومین فصل متوالی از لیگ قهرمانان حذف شدند. 

1697717
پدری پس از پایان این بازی در گفتگو با موی استار اظهار داشت:« البته که این یک ناکامی است. بارسا باید از گروهش صعود می‌کرد و این اتفاق رخ نداد چون ما شایستگی ادامه حضور در لیگ قهرمانان را نداشتیم. ما تیمی بسیار جوان هستیم و جای پیشرفت زیادی داریم. ما خریدهای خوبی انجام دادیم اما این برای ما کافی نیست که بتوانیم به رقابت در لیگ قهرمانان ادامه دهیم و این باعث ناراحتی است.»
این هافبک اسپانیایی با اشاره به نقاط ضعف بارسا اضافه کرد:« ما در موارد بسیاری دچار کمبود هستیم اما باید خودمان از خودمان انتقاد کنیم. درست است که شایستگی بیشتری در مونیخ داشتیم اما در میلان شرایط خوبی را تجربه نکردیم. پس از اتفاقی که امشب رخ داد دیدیم که برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا آمادگی لازم را نداریم.»
 

دیدگاه‌ها