کد خبر : 1850363 | 05 آبان 1401 ساعت 17:47 | 217.1K بازدید | 93 دیدگاه

با یک پاس گل کمتر هم مهدی لیونل را کنار زد

بالاتر از مسی، طارمی بهترین بازیکن هفته UCL

ستاره ایرانی پورتو به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

بالاتر از مسی، طارمی بهترین بازیکن هفته UCL

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی با درخشش در بازی شب گذشته تیمش مقابل بروژ در کنار سه ستاره دیگر، کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیکن هفته پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا شد. او رقیبان سرسختی برای کسب این عنوان داشت که سرشناس‌ترین آنها لیونل مسی بود؛ ستاره بوشهری فوتبال ایران اما موفق شد در نظرسنجی یوفا بالاتر از مسی و سایر رقبا، به عنوان بهترین بازیکن هفته UCL انتخاب شود.

1757084

مهدی طارمی در شب پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل بروژ موفق شد در استادیوم یان برایدل 2 گل وارد دروازه میزبان کرده و روی گل سوم تیم که توسط استفن اوستاکیو به ثمر رسید، نقش اصلی را ایفا کند. او بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و نامش در تیم منتخب هفته هم دیده می شد. هفته رویایی مهدی دقایقی پیش تکمیل شد و یوفا او را به عنوان بازیکن هفته انتخاب کرد.

1757086

لیونل مسی به عنوان یکی از رقیبان مهدی، در این هفته دو گل و دو پاس گل برای پاری‌سن‌ژرمن به ارمغان آورد. رافا سیلوا، هافبک تهاجمی و پرتغالی بنفیکا که هفته گذشته در لیگ پرتغال، طارمی و پورتو را شکست داده بودند، دیگر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن هفته بود. او دو گل به یووه زده بود. جیووانی سیمئونه از ناپولی نفر بعدی لیست چهار نفره یوفا بود که در نهایت از بین آنها، ستاره ایرانی به عنوان بهترین بازیکن هفته برگزیده شد.

1757085

دیدگاه‌ها