کد خبر : 1850403 | 05 آبان 1401 ساعت 21:39 | 9.2K بازدید | 2 دیدگاه

محبی و جلالی مشکلی برای بازی فردا ندارند

محمد محبی و ابوالفضل جلالی می توانند تیمشان را در بازی فردا برابر هوادار همراهی کنند.

محبی و جلالی مشکلی برای بازی فردا ندارند

به گزارش "ورزش سه"، برای حفظ فاصله با پرسپولیس، شاگردان ساپینتو در دیدار فردا برابر هوادار چاره ای جز پیروزی ندارند. سرمربی آبی پوشان به خوبی می داند که از دست دادن امتیاز در این مسابقه، می تواند در انتهای فصل برای آنها گران تمام شود.

خبر خوب برای ساپینتو این است که او می تواند از تمام مهره هایش برای بازی با تیم ساکت الهامی استفاده کند. برخلاف شایعاتی که صبح امروز درخصوص ابوالفضل جلالی منتشر شده بود، این بازیکن می تواند آبی پوشان را در بازی فردا همراهی کند.

1713522

آسیب دیدگی جلالی جدی نیست و او اکنون در اردوی تیم و در هتل المپیک حضور دارد. در صورتی که کادرفنی صلاح بداند، این بازیکن می تواند برای استقلال به میدان برود. در آستانه آغاز اردوی تیم ملی برای حضور در جام جهانی، جلالی از انگیزه های بی پایانی برای درخشش در ترکیب تیمش برخوردار است.

این بازیکن در اردوی اتریش یکی از بازیکنان ثابت در ترکیب تیم ملی برابر اروگوئه بود و تلاش می کند یکی از نفرات حاضر در فهرست 26 نفره کارلوس کی روش برای سفر به قطر باشد.

1754198

محمد محبی وینگر بوشهری آبی ها نیز وضعیت مشابهی دارد. او برای بازی فردا آماده است و قصد دارد با درخشش برابر هوادار و همچنین مسابقه سوپرجام، نظر مثبت کارلوس کی روش برای حضور در جام جهانی را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها