کد خبر : 1850409 | 05 آبان 1401 ساعت 21:54 | 3.9K بازدید | 1 دیدگاه

برابر استقلال و گل‌گهر مستحق شکست نبودیم

تارتار: باید در تعطیلات تیم را از نو بسازیم

سرمربی ذوب آهن می گوید مصدومیت ها به این تیم ضربه زده است، بخصوص در بخش هجومی تیم.

تارتار: باید در تعطیلات تیم را از نو بسازیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی فولاد در نشست خبری پیش از بازی برابر نفت مسجدسلیمان گفت: بازی فردا برای ما بازی بسیار مهمی است. با توجه به اینکه در 2 هفته اخیر شکست خورده‌ و علی رغم اینکه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، نتوانستیم نتیجه بگیریم. برای بازی فردا مصمم هستیم و بچه‌ها کاملا توجیه هستند. ضمن احترام به نفت مسجدسلیمان که خودم در این تیم مربیگری کرده‌ام و خاطرات خوبی دارم، مصمم هستیم که در دیدار فردا با تمام وجود بازی کنیم و با شرایط خوبی راهی  تعطیلات شویم.

او درباره احتمال ورود VAR به فوتبال ایران گفت: به نظر من هرچه زودتر کمک داور ویدیویی به کشور ما بیاید، می تواند به فوتبال، داوران و بازیکنان کمک کند و مهمتر از همه عدالت اجرا می شود. بخاطر اشتباهاتی که صورت می گیرد، خیلی از باشگاه‌ها در جدول در سر جای‌شان نیستند. این اشتباهات فقط مختص کشور ما نیست. تمام کشور‌ها این مشکلات را داشتند که به VAR رسیدند. از مسئولان فدراسیون عاجزانه درخواست می‌کنم این سیستم را هرچه سریعتر به کشور ما بیاورند و تا آن زمان، از امکانات داوری به نحو احسن استفاده کنند. حداقل سیستم‌های داوری را تقویت کنند تا در جریان بازی با هم ارتباط داشته باشند.

ویدئو: 263049

تارتار درخصوص اینکه در زمان تعطیلی لیگ بخاطر جام جهانی برنامه ای دارد یا خیر، پاسخ داد: به هر حال چاره‌ای نیست و بحث ملی است و باید تمکین کنیم، اولویت با تیم ملی است. ولی این تعطیلات می‌تواند به تیم ما کمک کند، ما در تیممان مصدومیت هایی داشتیم که به تیم ما ضربه زد، بخصوص در بخش حمله. خیلی سخت است که تیم را در شرایط مسابقه حفظ کنید. باید تمرینات را حداقل 2 هفته تعطیل کنیم و دوباره بدنسازی انجام دهیم. الان تعطیلات مثل تعطیلات بین دو فصل است که عادی نیست. ولی چاره‌ای نیست و باید شرایط را قبول کنیم و تیم‌مان را از نو بسازیم.

او در مورد اینکه از عملکرد خودش و ذوب آهن رضایت داشته است یا خیر، گفت: در پایان فصل و به گواه همه کارشناسان نتایج خیلی خوبی را به دست آوردیم امسال هم خیلی خوب شروع کردیم ولی متأسفانه اتفاقات فوتبالی به ما ضربه زد. 2 تا از بهترین بازیکنان ما دچار مصدومیت شدند، سعید باقرپسند و مسعود ابراهیم‌زاده را که خیلی وقتی است در اختیار نداریم و نخواهیم داشت، خودم اصلا از شرایط راضی نیستم، ولی خب ما آنقدر از نظر مالی تأمین نیستیم که بتوانیم جایگزین های خوب پیدا کنیم. امیدوارم در نیم‌فصل شرایطی به گونه ای پیش برود که این خلا ایجاد شده در تیممان را پر کنیم و مانند سال گذشته، در پایان فصل نتایج خوبی را به دست بیاوریم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره شکست در 2 هفته اخیر برابر تیم های مدعی لیگ گفت: همانطور که خودتان گفتید، برابر 2 مدعی لیگ با اختلاف یک گل شکست خوردیم. در یک بازی گل‌ به خودی بود و در بازی هفته پیش هم  مستحق شکست نبودیم و از نظر مالکیت توپ، شرایط بهتری نسبت به گل‌گهر داشتیم. این فوتبال است و اتفاقات و اشتباهات در جریان بازی منجر به برد و شکست می‌شود. امیدوارم فردا روز کم‌اشتباهی داشته باشیم و ۳ امتیاز بازی را به دست آوریم.

دیدگاه‌ها