کد خبر : 1850637 | 07 آبان 1401 ساعت 10:35 | 10.5K بازدید | 1 دیدگاه

نوبت به دریافت پاسخ رسیده است

مربی صادق محرمی و جنجال تمام‌نشدنی

مصاحبه روز گذشته چاچیچ در مورد یکی از مربیان بزرگ فوتبال کرواسی حالا برای او حاشیه‌ساز شده است.

مربی صادق محرمی و جنجال تمام‌نشدنی

به گزارش "ورزش سه" آنته چاچیچ، سرمربی دیناموزاگرب کرواسی، وقتی به انتقاد از منتقدانش روی آورد، از کسی به طور جداگانه نامی نبرد. با این حال، وقتی او عبارتی را در مورد "همکاران قدیمی‌تری که در باشگاه‌های حومه شهر تمرین می‌کردند" گفت، به یاد ایلیا لونچارویچ افتادیم. زیرا می دانیم که او مربی افسانه ای دیوا از حومه شهر بود، که زمانی باشگاه منقرض شده اینتر نامیده می شد و ایلیا در مورد دینامو نظر داد.

«من چیزی برای گفتن به مردی که نام من را نبرده است ندارم، فقط فرضیات شما یا من است. اظهارنظر احمقانه است. اگر چاچیچ مرد است، نام و شهرت من را بگوید، بگوید نظرش در مورد من چیست. نمی دانم آن مرد در مورد چه چیزی صحبت می کند.» لونچارویچ با گفتن این جملات، افزود: اگر واقعاً منظورش من هستم، پس آنها واقعاً نظر هستند، نه انتقاد. وقتی نوبت به او و تیم می رسد، دیدگاه‌های من کاملا مودبانه و شایسته بود. هرکسی شخصیت خودش را دارد، هرکسی رتبه فوتبال و اقتدار فوتبالی خودش را دارد. این فقط جایی نیست که الان هستید، بلکه کل زندگی شماست. من از خودم راضی‌ترم و افرادی که اینطور در مورد همکاران خود اظهارنظر می‌کنند احتمالا از همکاران خود نیز راضی هستند.  وقتی هر مربی به تذکر یا نظر من با استدلال و دلیل پاسخ داد، آن وقت به او خواهم گفت که درست یا غلط است.

این مربی قدیمی فوتبال کرواسی سپس اینطور نتیجه گیری کرد:

"آیا تا به حال چیزی جز چیزهای مثبت در مورد چاچیچ گفته‌ام؟ وقتی او سرمربی شد، من به نووستی بیانیه ای دادم که حرکت دینامو برای انتخاب چاچیچ خوب بود. اوه! شرمنده، اجازه نده بیشتر از این پیش بروم... من در سطح شما پایین نمی‌آیم."

1757569

دیدگاه‌ها