کد خبر : 1850667 | 07 آبان 1401 ساعت 12:26 | 60.8K بازدید | 8 دیدگاه

دو نوع پورتو داریم؛ یکی با مهدی، یکی بدون او

ستاره اسبق پرتغال: این طارمی کامل و بی‌نظیر است

دومینگو پاتینچیا، ستاره سال‌های دور پورتو با تمجید از مهدی طارمی، می‌گوید او بازیکنی است که به هیچ دفاعی استراحت نمی‌دهد.

ستاره اسبق پرتغال: این طارمی کامل و بی‌نظیر است

به گزارش "ورزش سه"، دومینگو پاتینچیا، ستاره سال‌های دور اژدها و تیم ملی پرتغال لب به تمجید از مهدی طارمی گشود. دومینگوس که بیش از 270 بازی برای پورتو در مسابقات مختلف انجام داده و بیش از 100 بار موفق به گلزنی شده، سابقه بیش از 40 بازی برای رده های مختلف تیم ملی پرتغال را طی سال‌های 1987 تا 2001 در کارنامه دارد.

او در مصاحبه‌ای که با شبکه TSF پرتغال انجام داد، کیفیتی که مهدی طارمی در طول این فصل نشان داد را برجسته کرد و گفت که ما در حال حاضر 2 نوع پورتو داریم: یک پورتو با مهدی طارمی و یک پورتو بدون او.

بازیکن سابق پورتو و تیم ملی پرتغال اظهار داشت: مهدی طارمی بازیکنی است که به هیچ دفاعی استراحت نمی‌دهد. او به دلیل توانایی در کار، تیم را تحت تأثیر قرار می‌دهد. مهاجمی با این پشتکار، که هرگز تسلیم نمی‌شود، که هرگز کم نمی‌آورد، به تیم کمک زیادی می‌کند. طارمی بی‌نظیر بوده است.

1757607

دومینگو که سابقه هدایت تیم هایی چون بلننسس، براگا، اسپورتینگ لیسبون، دپورتیوو لاکرونیا، کایسری اسپور و آپوئل نیکوزیا را در کارنامه دارد، با اشاره به اینکه قرارداد مهدی طارمی در سال 2024 به پایان می رسد، بر لزوم حفظ ستاره ایرانی تأکید کرد و گفت: تمدید قرارداد همیشه به نفع دو طرف است.

وی با اشاره به نقش 2 ستاره این روزهای اژدها اظهار داشت: در دو طرف زمین، دو بازیکن در تیم فوتبال پورتو حضور دارند که تفاوت ایجاد می کنند. نگرش مهدی طارمی، تمایل تیم را تحت تأثیر قرار می دهد و تکیه گاهی درون دروازه به نام دیوگو کاستا که در سطح بهترین های جهان و یکی از برترین های تاریخ اژدهاست.

بازیکن سابق پورتو صحبت هایش را اینگونه به پایان رساند: برای طارمی، بهترین باشگاه برای درخشش در زمین فوتبال، پورتو است. او با نحوه بازی خود، می داند که چگونه به تیم کمک کند. من اخیراً بازیکنی که به اندازه طارمی کامل باشد را ندیده ام. علاوه بر گلزنی، پاس گل دادن، تعهد در کمک به خط دفاعی نیز از ویژگی های اوست، ضمن اینکه شخصیت طارمی به عنوان یک بازیکن نیز بسیار قوی است.

1757608

دیدگاه‌ها