کد خبر : 1850702 | 07 آبان 1401 ساعت 14:39 | 13.8K بازدید | 4 دیدگاه

ریاض محرز:

لیورپول هنوز رقیب ما برای قهرمانی در لیگ برتر است

ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی، معتقد است لیورپول هنوز می تواند در این فصل مدعی باشد.

لیورپول هنوز رقیب ما برای قهرمانی در لیگ برتر است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول این فصل لیگ برتر را چندان خوب آغاز نکرده و آنها بعد از گذشت تنها 11 هفته، 12 امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارند. همین نتایج و البته فرم پرفراز و نشیب مرسی سایدی ها باعث شده برخی تصور کنند این تیم نمی تواند در فصل جاری لیگ برتر را فتح کند و فاصله آنها با صدر جدول غیرقابل جبران شده است. اما در هفته های اخیر بارها پپ گواردیولا تاکید کرده که لیورپول هنوز از شانس لازم برای کسب عنوان در لیگ برتر برخوردار است و امروز نیز ریاض محرز مدعی شد شش تیم به علاوه لیورپول، می توانند کار را در ادامه فصل برای سیتی دشوار کنند.

1715829

ریاض محرز گفت: این فصل فکر می کنم عملکرد آرسنال در این فصل لیگ برتر بسیار خوب بوده و آنها موفق به کسب نتایج موفقی شده اند. البته به نظر من همه شش تیم برتر جدول فعلی لیگ برتر و حتی لیورپول که در حال حاضر با تیم های بالای جدول فاصله گرفته نیز جزء مدعیان است و من هنوز فکر می کنم آنها می توانند در پایان فصل در بین تیم های مدعی در لیگ برتر قرار بگیرند.

اما در کل هر شش تیم برتر جدول فعلی می توانند ما را برای لیگ برتر و همه جام های دیگر به چالش بکشند و ما رقبای خطرناکی در ادامه فصل خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها