کد خبر : 1850850 | 08 آبان 1401 ساعت 11:20 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

همه ما منتظر حضور او در فدراسیون هستیم

امامی: باید به سوریان زمان دهیم تا مشکلاتش کم شود

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: به نظرم باید صبور باشیم و کمی زمان در اختیار سوریان قرار دهیم تا بتواند از مشکلات خود کم کند و بار دیگر به فدراسیون کشتی بیاید و به کار خود ادامه دهد.

امامی: باید به سوریان زمان دهیم تا مشکلاتش کم شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد ابراهیم امامی در خصوص بازگشت سوریان به فدراسیون کشتی اظهار داشت: مشکلی بین حمید سوریان و وجود ندارد و تنها مشکلات مالی است که سوریان مطرح کرد و گفته است با توجه به مشغله هایی که دارم شاید نتوانم مانند گذشته در سمت نایب رئیس کار خودم را دنبال کنم. به نظرم باید صبور باشیم و کمی زمان در اختیار سوریان قرار دهیم تا بتواند از مشکلات خود کم کند و بار دیگر به فدراسیون کشتی بیاید و به کار خود ادامه دهد. 

وی در گفت و گو با تهران عنوان کرد: سوریان نابغه کشتی ایران است و حضور او برای کشتی لازم و مفید است. او حتی بعد از استعفای خود هم به فدراسیون آمده است که این موضوع استعفا و نبود او را منتفی می کند. ما منتظر حمید سوریان هستیم مشکلاتش که کمتر شود حتما به فدراسیون کشتی برمی‌گردد. فدراسیون هم استعفای او را نپذیرفته است و دوست داریم هرچه زودتر سوریان به فدراسیون برگردد و کشتی از حضور او استفاده کند.

دیدگاه‌ها