کد خبر : 1850875 | 08 آبان 1401 ساعت 12:13 | 18.1K بازدید | 4 دیدگاه

ژابی آلونسو جام جهانی را از ستاره آلمانی نمی‌گیرد!

سرمربی جدید لورکوزن می‌گوید اگر وریتز برای جام جهانی آماده باشد مشکلی با حضورش در این تورنمنت نداریم.

ژابی آلونسو جام جهانی را از ستاره آلمانی نمی‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه" احتمال حضور فلوریان وریتز، ستاره تازه از مصدومیت بازگشته لورکورن در جام جهانی یکی از احتمالات جالب مانشافت برای حضور در قطر است.

وریتز که بعد از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی و جراحی آن در ماه مارس، اکنون یک هفته‌ای است که در تمرینات گروهی لورکوزن شرکت می‌کند، یکی از بازیکنان لیست ۵۵ نفره هانسی فلیک برای حضور در قطر است.

ژابی آلونسو، سرمربی لورکوزن در مورد حضور او در جام جهانی و مخالفت احتمالی این باشگاه با این موضوع به دلیل احتمال تشدید مصدومیتش می‌گوید:"ما باید تصمیم درستی بگیریم. اگر ببینیم فلوریان در آن سطح است، جلوی او را نخواهیم گرفت. اما باید مطمئن باشیم که لحظه مناسبی است. ما به او فشار نمی آوریم، اما اگر او در آن سطح باشد، دیگر حرفی نیست."

شاید هیچ‌کس به اندازه آلونسو که قهرمان جام جهانی شده نداند که حضور در این تورنمنت تا چه اندازه برای یک بازیکن نوزده ساله می‌تواند مهم باشد:"ما باید در مورد فلوریان صبور باشیم زیرا مصدومیت او جدی بود. مهمترین چیز این است که او ذهنیت خوبی دارد و برای آماده شدن خیلی خوب کار کرده است. فکر می کنم بازگشتش به زمین خیلی دور از انتظار نیست. او زودتر از انتظارات به زمین خواهد آمد. هنوز برنامه‌ای برای این کار وجود ندارد اما او در حال حاضر با تیم است و می تواند با آنها تمرین کند. ما به کمی زمان بیشتر نیاز داریم.»

1758008

دیدگاه‌ها