کد خبر : 1850989 | 08 آبان 1401 ساعت 22:29 | 32.9K بازدید | 33 دیدگاه

آنچلوتی: هند نبود، برایشان پنالتی درست کردند

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از تساوی 1-1 مقابل خیرونا از داور بازی به دلیل اعلام پنالتی به سود خیرونا که دو امتیاز را از تیمش گرفت به شدت انتقاد کرد.

آنچلوتی: هند نبود، برایشان پنالتی درست کردند

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی معمولا در مصاحبه‌های بعد از بازی خود درباره داورها صحبت نمی‌کند اما امشب بعد از تساوی 1-1 رئال مقابل خیرونا کارلتو این عادت خود را کنار گذاشت و به شدت از داوری این دیدار انتقاد کرد.

این بازی دو صحنه بحث‌برانگیز داوری داشت که هر دو به ضرر رئال مادرید تمام شد. داور گل رودریگو برای رئال مادرید را مردود اعلام کرد و سپس بعد از برخورد توپ به دست مارکو آسنسیو تشخیص داد که باید یک پنالتی به سود خیرونا اعلام شود. پنالتی‌ای که به گل تبدیل شد تا رئالی‌ها در نهایت به تساوی رضایت دهند.

1758192

آنچلوتی در مصاحبه پایان بازی خود با رسانه‌ها گفت:

اعلام پنالتی به سود خیرونا
من دوست ندارم راجع به این مسائل صحبت کنم ولی امشب حرف می‌زنم. کاملا مشخص بود که پنالتی نیست چون توپ اصلا به دست آسنسیو برخورد نکرد بلکه به سینه‌اش خورد. دست مارکو در موقعیت عجیبی بود ولی توپ به دست برخورد نکرد. آنها برای خیرونا پنالتی را ساختند. این تصمیم داوری روی نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشت. درباره گل مردود رودریگو می‌شود بحث کرد که آیا توپ در تملک دروازه‌بان بود یا نه. ولی من چیزی نمی‌گویم.

وضعیت فیزیکی بازیکنان رئال مادرید
الان در زمانی از فصل به سر می‌بریم که حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان واقعا دشوار است. تعداد بازی‌ها خیلی زیاد است و ما از اول هم می‌دانستیم در این برهه از فصل با خستگی مواجه خواهیم شد. بین بازی‌ها وقت کافی برای ریکاوری بدنی و ذهنی وجود ندارد. ما این اواخر چند مصدوم هم داده‌ایم ولی می‌توانیم تا پیش از جام جهانی صدرنشینی را حفظ کنیم

وضعیت چمن برنابئو
مسئولان ورزشگاه در تلاش هستند تا مشکل را برطرف کنند. من باغبان نیستم ولی ما همه نگران این موضوع هستیم. امیدوارم مشکل هر چه سریعتر برطرف شود.

دیدگاه‌ها