کد خبر : 1851018 | 09 آبان 1401 ساعت 09:04 | 71K بازدید | 2 دیدگاه

غیرقابل توقف و مهارنشدنی؛

غول روس در نقش کابوس کاپیتان تیم ملی!(عکس)

ماکسیم ساپوژکوف این بار آن روی غیرقابل مهار خود را مقابل کاپیتان تیم ملی ایران به رخ کشید.

غول روس در نقش کابوس کاپیتان تیم ملی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدای از این که ایتالیا جذاب‌ترین لیگ والیبال دنیا را در اختیار دارد، در بحث رو کردن استعدادها نیز سری‌آ همواره سرآمد تمام لیگ های دنیا بوده است. هر سال در کنار ستاره های بزرگی که در این لیگ حضور دارند، چندین بازیکن جوان و نوظهور نیز از دل سری‌آ به والیبال دنیا معرفی می شوند.

بعد از گذشت چند هفته آغازین سری‌آ می توان به جرات گفت که ماکسیم ساپوژکوف مهم‌ترین پدیده این لیگ تا اینجای فصل ٢٣-٢٠٢٢ بوده است. این بازیکن تنها با ٢٢ سال سن و با قد و قامت عجیب و ۲۲۰ سانتی متری تمام نگاه‌ها را به سمت خود جلب کرده است.

یک آمار جالب و منحصربه‌فرد درباره ساپوژکوف به هفته دوم رقابت‌های سری‌آ بر می‌گردد. جایی که ورونا به مصاف یک تیم مدعی رفت و موفق شد با نتیجه ٣-٢ ترنتینو را شکست دهد. ساپوژکوف در آن بازی آمار شگفت‌انگیز ٣٩ امتیاز را به ثبت رساند تا مشخص شود یک غول جدید در والیبال دنیا ظهور کرده است؛ بازیکنی که قطعا در آینده حرف‌های بیشتری هم برای گفتن خواهد داشت.

در همین راستا این غول والیبال روسیه روز گذشته این بار مقابل میلاد عبادی‌پور قرار گرفت و این دفعه در نقش کابوس کاپیتان تیم ملی والیبال ایران و تیمش ظاهر شد. ورونا در یک بازی یک طرفه موفق شد در سه ست پیاپی و با نتایج ٢۵-٢٠، ٢۵-٢٢ و ٢۵-٢٣ میلانو را شکست دهد و به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند.

1758261
در این صحنه ساپوژکوف بدون هیچ پرشی عبادی‌پور را دفاع کرد که این موضوع تعجب ستاره ایرانی میلانو را به همراه داشت.

ساپوژکوف در این بازی نیز ستاره بی‌چون‌وچرای تیمش بود. غول روسی موفق شد ١۶ امتیاز برای تیمش کسب کند و مثل همیشه انگار دفاعی را مقابل خود نمی دید.

ساپوژکوف همچنین رقم زننده جالب‌ترین صحنه مسابقه دیشب هم بود؛ جایی که میلاد عبادی‌پور قصد داشت با یک حرکت پایپ برای میلانو کسب امتیاز کند اما ستاره روس بدون این که حتی یک گام پرش کند ستاره ایرانی را دفاع کرد؛ موضوعی که حیرت میلاد عبادی‌پور را هم در پی داشت و او به شکل جالبی به ساپوژکوف خیره شد.

1758262
1758263
1758264
1758265
1758266

دیدگاه‌ها