کد خبر : 1851024 | 09 آبان 1401 ساعت 09:21 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

لژیونرها؛

درخشش ستاره ایرانی برای فرار از قعر کافی نبود!

پویتیرز در ادامه روند ناامیدکننده خود با نتیجه ۳-۲ برابر نانت شکست خورد.

درخشش ستاره ایرانی برای فرار از قعر کافی نبود!

گزارش "ورزش سه"، محمد جواد معنوی‌نژاد دوباره به فرم خوب خود بازگشته است. ستاره والیبال ایران که به دلیل مصدومیت حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌ها را از دست داد. با این حال معنوی‌نژاد با نظر بهروز عطایی برای مسابقات قهرمانی جهان به لیست تیم ملی ایران بازگشت.

معنوی‌نژاد، در مسابقات قهرمانی جهان فرصت زیادی برای حضور در ترکیب تیم ملی پیدا نکرد اما در همان فرصت کوتاه هم ثابت کرد که رفته رفته به بهترین فرم خود نزدیک و نزدیک‌تر می شود.

1758273

چندی قبل مشخص شد که بعد از پایان مصدومیت، او به تیم پویتوین فرانسه بازگشته و این فصل در این تیم به میدان خواهد رفت. از طرف دیگر معنوی‌نژاد برای تبدیل شدن دوباره به یک مهره کلیدی در تیم ملی نیز از انگیزه‌های بالایی برخوردار است.

اگرچه معنوی نژاد در این فصل عملکرد خوبی در پویتیرز داشته اما تیمش در پایین جدول دست و پا می زند. در همین راستا پویتیرز روز گذشته در چارچوب هفته پنجم لیگ والیبال فرانسه مقابل نانت قرار گرفت و با نتیجه ٣-٢ شکست خورد و به رتبه دوازدهم جدول ١۴ تیمی لیگ فرانسه سقوط کرد. با این حال معنوی نژاد در این بازی عملکرد خوبی داشت و ١۴ امتیاز کسب کرد اگرچه که نمایش ستاره ایرانی برای جلوگیری از ثبت یک شکست دیگر در کارنامه پویتیرز کافی نبود.

1758272

دیدگاه‌ها