کد خبر : 1851030 | 09 آبان 1401 ساعت 09:44 | 34.1K بازدید | 7 دیدگاه

اضافه شدن احتمالی یک لژیونر به فهرست بعدی تیم ملی

احتمال اضافه شدن یک لژیونر جدید به لیست تیم ملی در اردوی آتی وجود دارد.

اضافه شدن احتمالی یک لژیونر به فهرست بعدی تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هم اکنون با بازیکنان داخلی و یازده بازیکن رده سنی امید تمرینات خود را در تهران و در کمپ تیم‌های ملی دنبال می کند. با فرا رسیدن فیفادی، لژیونرها هم به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند تا تیم ملی با برگزاری دو بازی دوستانه با تیم های نیکاراگوئه و تونس مهیای حضور در جام جهانی شود. پیش از این دو بازی هم تیم ملی در یک مسابقه دوستانه با بازیکنان داخلی مقابل تیم ملی جوانان بازی خواهد کرد.

پیش از این هم یک‌بار دیگر در برهه‌ای که امیر حسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان بود، دو تیم در زمین استادیوم آزادی با هم بازی کردند که تیم ملی با 3 گل به برتری رسید.

گفته می شود احتمال حضور امیرحسین حسین‌زاده که این روزها یکی از بازیکنان اصلی و کلیدی تیم شارلروا به‌شمار می رود، در اردوی تیم ملی وجود دارد. او در بازی با آنتورپ که با برتری یک بر صفر به سود تیم شارلروا به پایان رسید، در ترکیب اصلی تیمش به میدان آمد و در دقایق پایانی بازی جای خود را به علی قلی‌زاده داد. با اینکه کارلوس کی‌روش اعلام کرده بود که بیشتر از باتجربه ها در ترکیب تیم ملی در جام جهانی بهره خواهد برد، اما با دعوت از 11 بازیکن رده سنی تیم ملی امید نشان داد به دنبال جوان‌سازی تیم ملی بعد از جام جهانی است. بر همین اساس به نظر می‌رسد بازیکن فصل گذشته استقلال یکی از بهترین بازیکنان برای اجرایی کردن این هدف باشد. به خصوص که این روزها نمایش او در تیم بلژیکی همانند دوران حضور در استقلال قابل قبول و حتی قابل تحسین است. بنابراین دعوت از امیر حسین حسین‌زاده در کنار علی قلی‌زاده از تیم شارلروا به اردوی بعدی تیم ملی اتفاق محتملی به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها