کد خبر : 1851166 | 09 آبان 1401 ساعت 19:23 | 18.7K بازدید | 5 دیدگاه

حضور مرتضی مهرزاد در اداره گذرنامه؛

ممنوع‌الخروجی ستاره 246 سانتی تکذیب شد

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ممنوع‌الخروجی ستاره بلندقامت تیمش را تکذیب کرد.

ممنوع‌الخروجی ستاره 246 سانتی تکذیب شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم ملی والیبال نشسته ایران قرار است به زودی به عنوان اصلی ترین مدعی قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک راهی بوسنی شود، ستاره 246 سانتی متری این تیم در روزهای اخیر به خاطر برخی شایعات با حواشی عجیبی روبرو شد.  
مهرزاد که به خاطر قامت بلند خود همواره مورد توجه رسانه های داخلی و خارجی بوده، در روزهای اخیر با شایعه ممنوع الخروجی خود مواجه شد. این‌طور عنوان شده که فعالیت مجازی مرتضی مهرزاد در رابطه با اتفاقات اخیر برای این بازیکن دردسرساز شده است، اما سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران، این موضوع را در گفتگو با مهر تکذیب کرده است: «صرفاً برای اطمینان از اینکه مشکلاتی از این دست بازیکنان را تهدید نمی‌کند، وضعیت آنها را برای خروج از کشور بررسی کردیم. مرتضی مهرزاد در همین راستا به اداره گذرنامه و روادید رفت تا از وضعیتش اطمینان کامل حاصل شود. مرتضی مهرزاد برای خروج از کشور هیچ مشکلی ندارد و انتشار چنین اخباری حتی جای پیگیری و شکایت دارد.» 
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در ادامه عنوان کرد: «این تیم با ترکیبی که پیش از این اعلام شده بود و مرتضی مهرزاد هم جزو آن است عازم مسابقات خواهد شد به این امید که بتوانیم دوباره قهرمان شویم و سهمیه بازی‌های پارالمپیک را به دست بیاوریم.»

دیدگاه‌ها