کد خبر : 1851186 | 09 آبان 1401 ساعت 21:55 | 39.7K بازدید | 13 دیدگاه

مشکل فنی اینستاگرام و نگرانی فوتبالیست‌ها

یک مشکل فنی در اینستاگرام میلیون‌ها نفر از کاربران آن را در سراسر دنیا دچار مشکل کرده است و مشهورترین فوتبالیست‌های دنیا احتمالا بیش از همه نگران هستند.

مشکل فنی اینستاگرام و نگرانی فوتبالیست‌ها

به گزارش "ورزش سه"، شبکه اجتماعی اینستاگرام دچار مشکلی فنی شده که باعث می‌شود حساب کاربری عده‌ای از کاربران آن تعلیق شود. شرکت متا، مالک اینستاگرام، بروز این مشکل را تایید کرده و اعلام کرد در حال بررسی موضوع است.

بر اساس گزارش‌ها تا کنون هزاران کاربر در سراسر دنیا به این مشکل دچار شده‌اند و حساب‌های کاربری‌شان تعلیق شده است.

برخی کاربران می‌گویند پیامهایی از اینستاگرام دریافت کرده‌اند که حساب‌شان به مدت 30 روز مسدود خواهد شد. برخی دیگر می‌گویند برای ورود به حساب‌های کاربری‌شان مشکل دارند.

علاوه بر کاربران عادی این خبر برای کسانی که کسب و کارشان را در اینستاگرام به راه انداخته‌اند بسیار نگران کننده خواهد بود.

1758582

گروه دیگری که مسلما از احتمال مسدود شدن یا تعلیق شدن حساب‌های اینستاگرامی‌شان به شدت نگران خواهند شد فوتبالیست‌های مشهور هستند. اینستاگرام این روزها به عنوان مهم‌ترین راه ارتباط مستقیم بین فوتبالیست‌های مشهور و هواداران‌شان شناخته می‌شود. ستاره‌های بزرگی مثل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در اینستاگرام صدها میلیون دنبال‌کننده دارند و درآمد اینستاگرامی از جمله منابع مهم درآمدی‌شان محسوب می‌شود.

1758583

دیدگاه‌ها