کد خبر : 1851252 | 10 آبان 1401 ساعت 11:52 | 15.6K بازدید | 5 دیدگاه

ثبت یک رکورد در لیگ امارات؛

پنج مراجعه به VAR تنها در یک نیمه!

دیدار عجمان و البطائح رکورد بی‌سابقه‌ای را در وقت‌های تلف شده به ثبت رساند.

پنج مراجعه به VAR تنها در یک نیمه!

به گزارش ورزش سه، دو تیم عجمان و البطائح در هفته هشتم لیگ حرفه‌ای امارات برابر هم قرار گرفتند که در اتفاقی عجیب، داور این مسابقه در نیمه اول پنج بار در صحنه‌های مختلف به VAR مراجعه کرد تا در نهایت ۱۰ دقیقه وقت تلف‌شده برای نیمه نخست و ۵ دقیقه برای نیمه دوم اعلام شود.

در ابتدا در دقیقه یک این دیدار، داور به دلیل خطای دروازه‌بان عجمان روی مهاجم حریف، یک پنالتی به سود البطائح اعلام کرد اما سپس به VAR مراجعه و این تصمیم‌ را لغو کرد. تنها ۶ دقیقه بعد، گل اول برای عجمان به ثمر رسید و داور با استفاده از VAR این گل را مردود اعلام کرد.

البته این پایان کار نبود و در دقیقه ۱۱، زمانی که گل اول البطائح به ثمر رسید، داور مسابقه باز هم به کمک داور ویدئویی مراجعه کرد و سپس این گل را ثبت کرد اما گل تساوی البطائح در دقیقه ۲۹، باعث شد تا قاضی مسابقه برای بار چهارم با استفاده از VAR، این گل را به دلیل آفساید رد کند.

در نهایت هم گل تساوی عجمان در دقیقه ۴۵+۱ وارد دروازه حریف شد تا داور برای ثبت این گل، مجددا وادار به استفاده از کمک داور ویدئویی شود.

گوران، مربی صرب تیم عجمان پس از پایان این مسابقه گفت: توقف زیاد بازی برای استفاده از VAR، اثری منفی روی تاکتیک تیمی و سبک بازی می‌گذارد. برای تیم ما واقعا سخت بود که برای هر صحنه، چند دقیقه بازی متوقف شود و این اتفاق تمرکز تیم ما را به هم ریخت.

دیدگاه‌ها