کد خبر : 1851364 | 10 آبان 1401 ساعت 20:43 | 63.4K بازدید | 25 دیدگاه

درخواست مسی: بگذارید پنج‌شنبه به آرژانتین بروم

رسانه‌های آرژانتینی می‌گویند لیونل مسی از کریستوف گالتیه خواهد خواست که هفته آینده اجازه جدا شدن از پی‌اس‌جی را به او بدهد تا برای جام جهانی آماده شود.

درخواست مسی: بگذارید پنج‌شنبه به آرژانتین بروم

به گزارش "ورزش سه"، چند رسانه آرژانتینی می‌گویند لیونل مسی که قصد دارد با حداکثر آمادگی با تیم ملی کشورش در جام جهانی قطر حاضر شود به زودی از کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، درخواست ویژه‌ای خواهد داشت.

بر اساس این گزارش‌ها مسی در روزهای آینده از گالتیه می‌خواهد که به او اجازه بدهد هفته آینده و پیش از سایر بازیکنان اردوی پاری سن ژرمن را ترک کند. یعنی مسی تنها در بازی این هفته پی‌اس‌جی مقابل یوونتوس که فرداشب برگزار می‌شود شرکت خواهد داشت و در صورت موافقت گالتیه او را روز یکشنبه در دیدار مقابل لوریان نخواهیم دید.

در صورت موافقت با درخواست مسی او می‌تواند پیش از عزیمت تیم ملی آرژانتین به امارات متحده عربی، محل برگزاری کمپ نهایی آلبی‌سلسته، به لیونل اسکالونی و دیگر بازیکنان حاضر در اردو ملحق شود. مسی به این ترتیب می‌تواند در بازی دستگرمی‌ای که قرار است آلبی‌سلسته روز پانزده نوامبر با یک تیم محلی در آرژانتین برگزار کند حضور داشته باشد.

1758843

لیونل مسی در فصل جاری رقابتهای باشگاهی اروپا برای پی‌اس‌جی 17 بازی انجام داده و 12 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل داده است. با توجه به این آمار مشخص است که پاریسی‌ها او را یکی از کلیدهای اصلی موفقیت تیم‌شان در همه مسابقات می‌دانند ولی از سوی دیگر مسی مصمم است در نهایت آمادگی با تیم ملی کشورش در جام جهانی حاضر بشود.

یکی دیگر از علت‌های درخواست لیونل مسی این است که او و تیم ملی آرژانتین نگران هستند که حضور او در هر بازی باشگاهی، در فاصله‌ای اینقدر نزدیک به جام جهانی، ریسک مصدومیت کاپیتان آلبی‌سلسته را افزایش خواهد داد. این نگرانی جدی است و هفته گذشته امیلیانو مارتینز و جیووانی لوسلسو دو نفر از ملی‌پوشان آرژانتینی در تیم‌های باشگاهی‌شان مصدوم شدند تا آلبی‌سلسته را نگران ستاره‌های خود در اروپا کنند.

دیدگاه‌ها