کد خبر : 1851548 | 11 آبان 1401 ساعت 19:11 | 25.8K بازدید | 9 دیدگاه

ان‌شالله تا امشب پرونده محبی بسته شود

فتح‌الله‌زاده: تاج می‌داند من همیشه جام می‌برم!

مدیرعامل استقلال می‌گوید پرونده محبی تا امشب برای استقلال بسته می‌شود.

فتح‌الله‌زاده: تاج می‌داند من همیشه جام می‌برم!

به گزارش “ورزش سه” علی فتح‌الله‌زاده بعد از قهرمانی استقلال در سوپرجام مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: بازی بسیار سختی بود که در کلکسیون باشگاه آن‌ را کم داشتیم. خدا را شاکریم سوپر جام را گرفتیم و به کلکسیون باشگاه اضافه کردیم. این جام را به هواداران عزیز استقلال تقدیم می‌کنم. به سرمربی، کادر فنی و بازیکنان زحمتکش تیم و همه آن‌هایی که تلاش کردند استقلال به فینال برسد و جام بگیرد تبریک می‌گویم.

وی در ادامه گفت: به تیم خوب نساجی هم تبریک می‌گویم که بازی خوبی ارائه دادند. اما یک مقدار دفاعی بازی کردند؛ به خصوص در نیمه اول. فضای‌های استقلال را بسته بودند اما بچه‌های ما از یک کرنر نهایت استفاده را بردند. به تیم نساجی و مربی‌اش، آقای مطهری که آتیه خوبی دارد خسته نباشید می‌گویم. این تیم بازیکنان خوبی دارد اما بازیکنان ما زحمت بیشتری کشیدند و قهرمان شدند.

نساجی نسبت به اظهارات تاج که به شما گفته بود آمده‌ای جام را ببری و هم‌چنین حواشی مسابقه اعتراض داشت، فتح‌الله‌زاده در واکنش به این حرف گفت: من چون همیشه جام می‌برم آقای تاج وقتی من را می‌بیند می‌گوید آمده‌ای جام ببری (با خنده). این یک شوخی مصطلح بین ماست. اما هواداران نساجی بیشتر از ما بودند. با لیدرهای خودشان آمده بودند. پرچم آن‌ها در ورزشگاه بود. به ما کسی چیزی نگفته بود و ما هم کسی را نیاوردیم. در نهایت باید روحیه پهلوانی بماند. من با آقای حدادیان دوست هستم که اینجا مالک هستند.

مدیرعامل استقلال درباره پرونده استراماچونی گفت: رای پرونده آقای استراماچونی ابلاغ شده است. قبل از اینکه من مدیرعامل شوم این اتفاق رخ داده و حالا از آن می‌گذرد. من فعلا درگیر پرونده محبی هستم و تا امروز ظهر مبلغی بالای ۱۰۰ هزار دلار رفته بود و امیدوارم بقیه هم واریز شود تا خیال من راحت باشد.

دیدگاه‌ها