کد خبر : 1851665 | 12 آبان 1401 ساعت 14:40 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

روادید اعضای تیم ملی تکواندو صادر شد

ظهر امروز ویزای شش ملی‌پوش تکواندو زنان و هشت ملی پوش تکواندو مردان، به همراه اعضای کادرفنی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک صادر شد.

روادید اعضای تیم ملی تکواندو صادر شد

به گزارش ورزش سه، باتوجه به عدم صدور ویزا برای حضور ملی پوشان ایرانی در مسابقات گرندپری منچستر، نگرانی‌هایی در خصوص عدم صدور ویزا ملی‌پوشان جهت حضور در مسابقات جهانی مکزیک نیز وجود داشت که ظهر امروز با صدور ویزا برای همه‌ی اعضا، این نگرانی رفع گردید.

چندی پیش مینو مداح و مهروز ساعی در گفت‌و‌گو با ورزش سه از نگرانی‌های خود مبنی بر عدم صدور ویزا برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک گفته بودند که بر خلاف مسابقات گرندپری منچستر، ویزای ملی‌پوشان ایرانی برای حضور در این مسابقات صادر شد.

لازم به ذکر است؛ مهلا مومن زاده، غزل سلطانی،  ناهید کیانی،  نرگس میرنوراللهی،  زینب اسماعیلی، اکرم خدابنده ملی پوشان بخش زنان با هدایت مینو مداح به عنوان سرمربی، ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت.

همچنین در گروه مردان نیز  مهدی حاج موسایی، حسین لطفی، متین رضایی، رضا کلهر، میرهاشم حسینی، مهران برخورداری، ابوالفضل عباسی و سجاد مردانی ترکیب تیم ملی تکواندو کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان تشکیل می دهند که هدایت آن‌ها در این دوره از مسابقات برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی است.

دیدگاه‌ها