کد خبر : 1851697 | 12 آبان 1401 ساعت 17:22 | 63K بازدید | 24 دیدگاه

تونی کروس در مصاحبه با والدانو

گواردیولا بهترین بود : کاسمیرو که رفت، غصه خوردم

تونی کروس پپ گواردیولا را بهترین مربی دوران فوتبالش می داند. او جدایی کاسمیرو از رئال را نیز اتفاقی تلخ و ناراحت‌کننده توصیف کرد.

گواردیولا بهترین بود : کاسمیرو که رفت، غصه خوردم

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس پس از فتح جام جهانی 2014 با آلمان و با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو از بایرن به رئال پیوست و همواره گفته است که بهترین تصمیم فوتبالی اش بود. کروس با پیراهن رئال به چهار قهرمانی چمپیونزلیگ رسیده و قصد دارد با پیراهن همین باشگاه از فوتبال خداحافظی کند.

989982

کروس در مصاحبه با خورخه والدانو در برنامه "یونیورسو والدانو" و در مورد پیوستنش به رئال گفت:«وقتی از رئال صحبت می شود، باید به فلورنتینو پرز اشاره کرد. او کسی است که من را از بایرن برای رئال جذب کرد و همواره به من لطف داشته است. از روز اول تا الان هرگز با او مشکلی نداشته ام. پرز همواره با من صادق بوده و از من دفاع کرده است. او به من اطمینان دارد و این چیزی است که یک بازیکن از رئیس باشگاهش توقع دارد.»

کروس ادامه داد:«در بایرن مونیخ پپ گواردیولا تا روز آخر تلاش کرد من بمانم ولی تصمیمم برای جدایی قطعی بود. پپ بهترین مربی دوران فوتبالم است و با او بهترین روزها را داشتم و چیزهای زیادی یاد گرفتم.»

1740607

کروس جدایی کاسمیرو از رئال و پیوستنش به یونایتد را اتفاق تلخ تابستان امسال می داند:«از جدایی کاسمیرو شگفت زده شدم. در رئال همیشه شایعات در مورد بازیکنان زیاد است ولی اکثرا بی اساس هستند. دو سه روزی شایعات در مورد کاسمیرو زیاد شده بود تا اینکه خودش به من خبر داد، رفتنی است. با جدایی او غصه خوردم و اتفاقی بسیار ناراحت کننده بود. تمام سال هایی که کنار هم بازی کرده بودیم از مقابل چشمانم گذشت. روزهای خوبی داشتیم و جام های زیادی باهم بردیم.»

دیدگاه‌ها