کد خبر : 1851773 | 13 آبان 1401 ساعت 12:37 | 43.4K بازدید | 37 دیدگاه

رییس فلامنگو: رونالدو اینجا هم باید نیمکت‌نشین باشد

رودولفو لاندیم، رییس باشگاه فلامنگو، می‌گوید کریستیانو رونالدو حتی در تیم او هم باید روی نیمکت بنشیند.

رییس فلامنگو: رونالدو اینجا هم باید نیمکت‌نشین باشد

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو از پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جدایی از منچستریونایتد است و انتظار می‌رود که این روند در ماه ژانویه نیز ادامه پیدا کند. 
این بازیکن پرتغالی از شرایطی که در اولدترافورد دارد راضی نیست و اتفاقاتی که در جریان و پس از بازی با تاتنهام رخ داد باعث شد که بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شوند که مدیران و کادر فنی این تیم نیز دیگر علاقه‌ای به ادامه کار با رونالدو ندارند. 
پیش از این شایعاتی درباره احتمال پیوستن این مهاجم به قهرمان کوپا لیبرتادورس 2022 به گوش رسیده بود اما رییس باشگاه فلامنگو می‌گوید که رونالدو باید نیمکت نشین بازیکنان درخشان و جوان تیم او باشد. 

1757246
لاندیم در گفتگو با پادکست پاپو رتو در این باره اظهار داشت:« من نمی‌دانم این شایعه از کجا آمده است اما خبرنگاران خلاقیت بسیار زیادی دارند. اول از همه باید از شما بپرسم که او قرار است به عنوان جانشین چه بازیکنی به این تیم بیاید؟ او اگر به این تیم ملحق شود باید روی نیمکت بنشیند.»
او با اشاره به شایعات درباره پیشنهاد کشورهای عربی به رونالدو گفت:« من نمی‌دانم این درست است یا نه اما در اینترنت خواندم که او پیشنهاد قرارداد دو ساله 240 میلیون دلاری دارد، این یعنی ماهانه 10 میلیون دلار دریافت می‌کند. چنین مبلغی بیشتر از حقوق کل بازیکنان فلامنگو است. این در حالی است که باید بازیکن ذخیره پدرو یا گابریل باربوسا باشد. هیچکس اینجا چنین دیوانگی‌ای انجام نخواهد داد.»

 

دیدگاه‌ها