کد خبر : 1851800 | 13 آبان 1401 ساعت 14:35 | 2.6K بازدید | 1 دیدگاه

نبرد تن به تن تهران و آبادان

شروع پرگل در نیم‌فصل دوم لیگ فوتسال زنان

نیم فصل دوم سوپرلیگ زنان، صبح امروز با انجام چهار دیدار حساس آغاز شد، پالایش نفت آبادان با کسب برد حساس در مقابل ملی حفاری همچنان صدر نشین باقی ماند.

شروع پرگل در نیم‌فصل دوم لیگ فوتسال زنان

به گزارش “ورزش سه” نخستین هفته از دور برگشت سوپرلیگ فوتسال زنان ایران صبح امروز درحالی آغاز شد که پیش از شروع بازی‌ها پالایش نفت آبادان با ۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته و پیکان تهران با ۱۷ امتیاز آن‌هارا را تعقیب می‌کند.

پالایش نفت آبادان ۴ - ۳ ملی‌حفاری

شاگردان پریسا امامی که هفته‌هاست به صدر جدول رده‌بندی تکیه زده‌اند نیمه اول این دیدار را طوفانی شروع کرده و این نیمه را با نتیجه سه بر صفر به اتمام رساندند، اما با شروع نیمه دوم ملی حفاری عملکرد بهتری نشان داد و شاگردان فروزان سلیمانی این نیمه را با نتیجه سه بر یک پیروز شدند اما در پایان دیدار این پالایش بود که با کسب یک پیروزی مهم دیگر همچنان فاصله یک امتیازی خود را با پیکان مدعی حفظ کرد و با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رقابت‌ها باقی ماند.

1759585

پیکان تهران ۴ - ۲ رایزکو صفادشت

پیکان که برای رسیدن به صدر جدول مدتهاست منتظر لغزش پالایش نفت آبادان مانده است، دسته کم برای بیشتر نشدن فاصله‌ تا صدر جدول محکوم به پیروزی در این دیدار بود و چراغ گل‌زنی این دیدار با گل به خودی بازیکنان رایزکو در دقیقه نُه برای پیکان شروع شد، در ادامه نیز زیبا افروغ دو بار و سحر زمانی یک بار دیگر دروازه‌ی رایزکو را باز کرده تا بدین ترتیب و با این پیروزی همچنان شاگردان نیلوفر اردلان با ۲۰ امتیاز و یک امتیاز کمتر در تعقیب پالایش نفت آبادان باشند.

1759586

هیئت فوتبال نطنز ۱ - ۳ نصر امیدیه کرج

شاگردان فاطمه شریف که پیش از این دیدار با ۱۳ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار داشتند، برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز در این دیدار خارج از خانه مقابل تیم نه چندان آماده‌ی نطنز داشتند، در نهایت این شاگردان فاطمه شریف بودند که موفق به کسب یک پیروزی مهم دیگر در مقابل شاگردان شیرین صادقی شدند و با ۱۶ امتیاز همچنان در رتبه سوم جدول و تعقیب پالایش و پیکان ماندند.

1759587

صنعت فجر شیراز ۱ - ۶ مس رفسنجان

نبرد تیم انتهای جدولی فجر شیراز و شاگردان عاطفه رضایی نیز از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بود.
شاگردان رضایی که چند هفته‌ای است از کورس مدعیان جدا شده‌اند پیش از این دیدار با نُه امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار داشتند و با کسب این پیروزی پُر گل همچنان با ۱۲ امتیاز در همین رتبه از جدول باقی ماندند.
از سوی دیگر فجری‌ها نیز تنها با کسب یک امتیاز از هشت دیدار برگزار شده به قعر جدول تکیه زده‌اند.

دیدگاه‌ها