کد خبر : 1851806 | 13 آبان 1401 ساعت 13:10 | 8.3K بازدید | 2 دیدگاه

آقای گل ایران در مقدماتی جام ملت‌ها می‌گوید

قهرمانی در آسیا هدف اصلی تیم ملی است

مهاجم تیم ملی نوجوانان ایران می‌گوید با حسین عبدی و همکارانش هدفی جز قهرمانی در جام ملت‌ها نخواهند داشت.

قهرمانی در آسیا هدف اصلی تیم ملی است

به گزارش "ورزش سه" صعود مقتدرانه تیم ملی نوجوانان ایران از گروه نهم مسابقات مرحله مقدماتی جام‌ ملت‌های فوتبال زیر ۱۷سال آسیا و صعود به مرحله نهایی این مسابقات زیر نظر حسین عبدی، یکی از اتفاقات مثبت فوتبال ایران در ماه گذشته بود.

یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ملی در سه مسابقه مرحله گروهی این رویداد رضا غندی‌پور بود. او که با به ثمر رساندن شش گل و ثبت دو پاس گل از لحاظ آماری برترین بازیکن ایران در سه بازی برگزار شده مقابل لائوس، قرقیزستان و هنگ‌کنگ بود، در گفتگویی کوتاه با ورزش سه از اهدافش با تیم ملی نوجوانان در ادامه مسیر می‌گوید؛

* تو در این مسابقات شش گل به ثمر رساندی. این اولین دوره‌ای بود که در تیم ملی موفق به ثبت این آمار گلزنی شدی؟
- در تورنمنت قبلی در ژاپن هم در سه مسابقه، پنج گل و دو پاس گل ثبت کردم. در ازبکستان هم بهترین گلزن بودم و توانستم عنوان آقای گلی را به دست بیاورم. در تاجیکستان هم به لطف کمک هم‌تیمی‌ها و تلاش مربیان بهترین بازیکن کافا شناخته شدم.

* از مسابقات این دوره بگو. توانستید مقتدرانه راهی دور نهایی شوید.
- بله خداراشکر با کمک بچه‌ها و هدایت کادرفنی توانستیم بازی‌های بسیار خوبی انجام دهیم و با تنها یک گل خورده و ثبت آمار بسیار خوب هجده گل زده راهی دور نهایی شویم و در بین شانزده تیم پایانی حاضر باشیم.

* بهترین عملکرد خودت در بازی آخر بود؟
- بله خداراشکر با کمک هم‌تیمی‌ها توانستم در آن بازی پوکر کنم و چهار گل بزنم. در پایان بازی هم عنوان برترین بازیکن مسابقه را به دست آوردم.

* چه پیش‌بینی از عملکرد تیم ملی در آن مسابقات داری؟
- امیدواریم در مرحله نهایی جام ملت‌ها که در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، عنوان قهرمانی را کسب کنیم و به جام جهانی نوجوانان صعود کنیم. هدفی جز قهرمانی نخواهیم داشت.

* صحبت پایانی؟
- از همه هم‌شهری‌هایم در بهبهان و خوزستان، مربیان، خانواده و هم‌بازیانم تشکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانم با آقای گلی در جام ملت‌ها و قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی، جواب زحماتشان را بدهم.

دیدگاه‌ها