کد خبر : 1851811 | 13 آبان 1401 ساعت 15:59 | 54.8K بازدید | 14 دیدگاه

نام جانشین جرارد پیکه در ترکیب بارسلونا مشخص شد

ممکن است بارسلونا در ماه ژانویه برای خرید اینیگو مارتینز، مدافع باتجربه و اسپانیایی بیلبائو، اقدام کند.

نام جانشین جرارد پیکه در ترکیب بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که جرارد پیکه، مدافع 35 ساله بارسلونا، رسما اعلام کرد که طی چند روز آینده با این باشگاه و دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد. در فصلی که بارسلونا دچار بحران شدید مصدومیت مدافعان خود شده، خداحافظی ناگهانی جرارد پیکه نیز مشکل جدید ژاوی خواهد بود. البته به نظر می رسد کادر فنی بلوگرانا از همین حالا برای خرید گزینه جانشین وارد عمل شده و اینیگو مارتینز، مدافع باتجربه بیلبائو را زیر نظر گرفته است.

1759598

البته بارسلونا در فصل تابستان گذشته نیز با اینیگو مارتینز و مدیر برنامه این بازیکن وارد مذاکره شده و به توافقات شفاهی دست یافته بود، اما مشکلات مالی این باشگاه باعث شد این انتقال به تابستان سال 2023 موکول شود. قرارداد اینیگو مارتینز در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و بارسلونا این فرصت را دارد که این مدافع اسپانیایی و 31 ساله را به صورت رایگان جذب کند.

اما حالا و با خداحافظی جرارد پیکه، تصمیم مدیران و کادر فنی باشگاه تغییر کرده و ممکن است آنها در همین فصل زمستان با اینیگو مارتینز به توافق برسند. بعید است بیلبائو برای فروش مدافعی که فقط چند ماه قرارداد دارد رقم بالایی بخواهد و تقریبا این انتقال را باید قطعی دانست. فقط در این میان اینیگو مارتینز دچار مصدومیت زانو شده و اگر این بازیکن تا آن مقطع سلامتی خود را بازیابی کند، می تواند در ماه ژانویه به بارسلونا ملحق شده و از نیم فصل دوم لباس این تیم را به تن کند.

دیدگاه‌ها