کد خبر : 1851862 | 14 آبان 1401 ساعت 06:24 | 40.8K بازدید | 17 دیدگاه

اینیستا : لطفا پدری را با من مقایسه نکنید!

آندرس اینیستا علاقه ای به مقایسه بازیکنان فعلی بارسا با خودش ندارد و اعتقاد دارد که هر بازیکنی داستان خودش را خواهد داشت.

اینیستا : لطفا پدری را با من مقایسه نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، پدرو گونزالس پرز ملقب به پدری، هافبک جوان و آینده دار کاتالان ها، در 19 سالگی به عضوی ثابت از تیم ژاوی و لوییز انریکه تبدیل شده و با هوش و جنگندگی اش، در میانه زمین می درخشد.
او در سال 2019 با مبلغ 17.5 میلیون یورو خریداری شد و اکنون پس از گذشت سه سال، 90 میلیون یورو ارزش دارد. برنده جایزه پسر طلایی در سال 2021، تحسین همگان را برانگیخته و خیلی ها او را جانشینِ اینیستا در ترکیب آبی و اناری‌ها می دانند.
در همین رابطه روزنامه AS در گفتگو با آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسا، در پاسخ به سوالی در مورد مقایسه پدری با خودش گفت:"این مقایسه ها به هیچ وجه پدری را تحت تاثیر قرار نمی دهد. او از فوتبال بازی کردن لذت می برد و برایش فرقی نمی کند که در کوچه پس کوچه های محل زندگی اش یا که در سانتیاگو برنابئو بازی کند. به نظرم این مقایسه‌ها جالب نیستند.
من داستان خودم را در بارسلونا داشتم و او هم باید کار خودش را انجام دهد. پدری استعداد کافی برای تبدیل شدن به یک الگو در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا را دارد. "

1759669

پدری که تنها 19 سال دارد، تاکنون 91 بازی برای آبی اناری های کاتالانی انجام داده و این رکوردی فوق العاده برای او محسوب می شود.
او در مسیری قرار گرفته که بزرگان فوتبال اسپانیا نظیر ژاوی و اینیستا در آن قدم برداشته بودند و انتظار می‌رود که مانند آنها به یکی از اسطوره‌های این باشگاه تبدیل شود.

1759670

دیدگاه‌ها