کد خبر : 1851912 | 14 آبان 1401 ساعت 11:04 | 4.8K بازدید | 10 دیدگاه

در انتظار انتخاب جایگزین مهدوی‌کیا در تیم امید

به احتمال فراوان در جلسه امروز هیئت رییسه فدراسیون فوتبال درباره تیم امید نیز تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

در انتظار انتخاب جایگزین مهدوی‌کیا در تیم امید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قطعی شدن جدایی مهدی مهدوی‌کیا از تیم فوتبال امید، فدراسیون فوتبال هنوز تصمیمی درباره انتخاب جایگزین این مربی اتخاذ نکرده است. مسئولان فدراسیون فوتبال چند روز قبل مهران فرقانی را به عنوان مدیر این تیم برگزیدند و پیش‌بینی می‌شود با توجه به این انتخاب به زودی سرمربی جدید امیدها نیز برگزیده شود.

مسئولان فدراسیون فوتبال در جلسه هیئت رییسه هفته گذشته بحثی درباره وضعیت تیم امید نداشتند اما گفته می‌شود امروز در جلسه دیگر هیئت رییسه وضعیت کادرفنی امید مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عدم اظهارنظر رسمی فدراسیون فوتبال باعث شد گمانه‌زنی‌هایی در این خصوص صورت بگیرد؛ طی روزهای گذشته بحث هایی درباره احتمال انتخاب سرمربی جدید تیم امید از میان سیدمجتبی حسینی، رضا عنایتی و محرم نویدکیا در فضای مجازی مطرح شده است، اما هنوز موضع رسمی را از مقامات فدراسیون شاهد نبودیم.

حالا انتظار می‌رود در جلسه امروز هیئت رییسه که احتمالا تا غروب به طول خواهد انجامید درباره وضعیت تیم امید نیز تصمیم‌گیری شود و باید دید در نهایت، چه کسی جایگزین مهدوی‌کیا در تیم زیر 23 ساله‌های ایران در مسیر رسیدن به المپیک پاریس خواهد شد.

دیدگاه‌ها