کد خبر : 1851932 | 14 آبان 1401 ساعت 11:56 | 98.4K بازدید | 43 دیدگاه

مسی فاش کرد: این بهترین لحظه زندگی‌ام بود

لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، درباره بهترین لحظه زندگی فوتبالی‌اش در طول تمام این سال‌ها صحبت کرده است.

مسی فاش کرد: این بهترین لحظه زندگی‌ام بود

به گزارش "ورزش سه"، مسی از نگاه بسیاری از کارشناسان، بازیکنان، مربیان و فوتبال‌دوستان بهترین بازیکن تاریخ این ورزش است و قهرمانی‌های بسیاری را در طول این سال‌ها تجربه کرده است. 
درخشش او در ترکیب بارسلونا باعث شد که این تیم بارها و بارها جام‌های بسیاری را به لطف حضور این بازیکن به دست آورد و او حالا در پاری سن ژرمن نیز پس از پشت سر گذاشتن یک فصل دشوار، به ستاره بی‌چون‌وچرای این تیم تبدیل شده است. 
با این حال، این ستاره آرژانتینی همیشه در حسرت فتح یک جام قهرمانی با تیم ملی کشورش بود اما سال گذشته توانست به این حسرت پایان دهد و جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا را بالای سر برد. اتفاقی که به نظر می‌رسد از اهمیت خاص و ویژه‌ای برای این بازیکن برخوردار است. 

1755041
اما حتی این بازی نیز بهترین لحظه زندگی فوتبالی مسی به حساب نمی‌آید، بلکه بازی برابر ونزوئلا در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 که پس از مدت‌ها با حضور تماشاگران در ورزشگاه معروف بوکا جونیورز برگزار شد برای او جایگاه دیگری دارد. 
آرژانتین در این بازی برابر حریف به پیروزی رسید و این ستاره پاری سن ژرمن نیز موفق شد گل سوم تیمش را در این دیدار تماشایی به ثمر برساند، دیداری که با تشویق بی‌وقفه و جذاب هواداران آرژانتین به خاطره‌ای بی‌تکرار برای او تبدیل شد. 
مسی در مستندی که نتفلیکس درباره قهرمانی آرژانتین در کوپا آمه‌ریکای 2021 ساخته است در حالی که عملا بار دیگر اشک می‌ریخت در این باره گفت:« نمی‌دانم... وای... فکر می‌کنم این زیباترین لحظه‌ای بود که در زندگی ورزشی من رخ داده است.»
 

دیدگاه‌ها