کد خبر : 1851951 | 14 آبان 1401 ساعت 13:55 | 21.8K بازدید | 8 دیدگاه

اشتباه بزرگ مدیران یووه: دست رد به سینه هالند

به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه یوونتوس اشتباه بزرگی را در عدم خرید ارلینگ هالند، ستاره نروژی، در سال 2017 مرتکب شدند.

اشتباه بزرگ مدیران یووه: دست رد به سینه هالند

به گزارش "ورزش سه"، هالند تابستان امسال از بروسیا دورتموند جدا شد و به منچسترسیتی پیوست و از آن زمان تا به حال توانایی‌هایش را در لیگ برتر انگلیس نیز ثابت کرده تا بسیاری او را یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال به حساب بیاورند. 
این ستاره نروژی در زمان حضورش در دورتموند نیز نمایش درخشانی را ارائه کرده و توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده بود و در نهایت تصمیم گرفت تحت هدایت پپ گواردیولا به فوتبالش ادامه دهد. 
رقابت برای جذب او در تابستان سال گذشته بسیار جدی بود و باشگاه‌هایی چون رئال مادرید، بایرن مونیخ و منچستریونایتد نیز خواهان جذب او بودند اما این سیتی بود که موفق شد با این بازیکن به توافق برسد. 
حالا وینچنزو مورابیتو، مدیر برنامه فوتبال ایتالیایی، مدعی شده است که یوونتوس فرصت جذب هالند را در سال 2017 داشت اما تصمیم گرفت این پیشنهاد را رد کند. 

1758840

هالند در سال 2017 مورد توجه این باشگاه قرار گرفته بود و حتی برای بازدید از زمین تمرین یووه و امکاناتش به تورین سفر کرد و دیداری را نیز از نزدیک در ورزشگاه آلیانز و در حالی که کلاه بانوی پیر را بر سر داشت تماشا کرد. 
مورابیتو یکی از واسطه‌هایی بود که برای نهایی کردن این انتقال تلاش می‌کرد، انتقالی که در نهایت به سرانجام نرسید و یوونتوس تصمیم گرفت که از فرصتی که برایش در زمان حضور هالند در تیم مولده پیش آمده بود استفاده نکند. 
مورابیتو در این باره به کالچومرکاتو گفت:« همه چیز تمام شده بود و فقط یک سوال مهم وجود داشت که او قرار است تا زمان حضور در تیم اول به چه تیمی برود؟»
فدریکو چروبینی، مدیر یوونتوس، سال گذشته فاش کرد که این باشگاه قصد داشت هالند را به تیم زیر 23 ساله‌هایش بفرستد که در لیگ دسته سوم ایتالیا بازی می‌کند تا این بازیکن بتواند به خوبی با فوتبال ایتالیا سازگار شود. 
مورابیتو نیز این موضوع را تایید کرد اما درباره دلیل عملی نشدن این انتقال اظهار داشت:« بپه ماروتا فکر می‌کرد که قیمت هالند در آن زمان خیلی بالاست و به همین دلیل پاسخ منفی داد.»

دیدگاه‌ها