کد خبر : 1851986 | 14 آبان 1401 ساعت 17:30 | 21.5K بازدید | 10 دیدگاه

اردوی تدارکاتی استقلال در زادگاه ساپینتو؟

ریکاردو ساپینتو درخواست برپایی اردوی استقلال را در کشور پرتغال داده است.

اردوی تدارکاتی استقلال در زادگاه ساپینتو؟

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مسابقات لیگ برتر فوتبال تعطیل شده و تیم ها به استراحت می‌پردازند، اکثر باشگاه‌ها در تدارک هستند تا طبق نظر سرمربیان خود اردوی تدارکاتی را در این تعطیلات برای تیم خود در نظر بگیرند.

از این رو ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال نیز قبل از آنکه ایران را به مقصد کشور خود ترک کند، درخواست برپایی اردو را به مسئولان باشگاه ارائه کرده بود. در این خصوص گفته می‌شد ترکیه مد نظر مسئولان استقلال است اما حالا از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که ساپینتو از مسئولان باشگاه خواسته تا مقدمات برپایی اردو در کشور پرتغال را فراهم کنند.

در این خصوص شنیده می‌شود که مدیران استقلال برای برپایی اردو در کشور پرتغال اقداماتی نیز انجام داده‌اند و حتی شورای برون مرزی ظاهرا نیز با این اردو مخالفتی ندارد اما اینکه در مدت کوتاه باقیمانده تا زمان درخواستی ساپینتو می‌شود مسائل ویزا و هزینه های اردو در اروپا را تامین کرد یا خیر، موضوع مورد بحث مسئولان استقلال است.

باید دید چه تصمیمی در این خصوص گرفته می‌شود؛ اینکه باشگاه استقلال می‌تواند اردوی تدارکاتی تیم را در زادگاه سرمربی پرتغالی خود برپا کند یا نه، مساله‌ای است که طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها